29 марта 2019, 05:01 | 2 811 просмотров
Түзете-оқыту үрдісіндегі тифлопедагогтың алатын орны:
Тифлопедагогтың атқаратын қызмет түрлері:
Көру қабілеті бұзылған балалармен
жұмыс жасауға арналған қажетті шарттар:
Медбике-ортоптисткамен тығыз байланыста болу |
|
Көру бұзылысының ерекшелігін есепке алу. |
Әр балаға жүргізілген диагностикалық тексеру қорытындысы бойынша балаларға жеке дамыту бағдарламалары құрастырылып, соның негізінде әр баламен түзете-дамыту жұмыстары жүргізіледі. Сол арқылы балалардың таным қабілеттерінің даму динамикасы анықталады. Түзету жұмысының негізгі компоненті көзге жасалатын жаттығулар болып табылады. Көру гимнастикасына көз қимылдарын нығайтатын түрлі тренажерлар, жаттығулар пайдаланылады.
Тифлопедагог негізгі үш бағыт бойынша жұмыс жүргізеді:
Түзете-дамыту жұмыстарының негізгі міндеттері қоршаған орта заттарын салыстыру, ажырату, тану қабілеттерін дамыту; сенсорлы эталондарын дамыту, сақталған анализаторларды қалпына келтіру; балалардың кеңістікте бағдарлана алу дағдыларын қалыптастыру; әлеуметтік-тұрмыстық өмірге, еңбекке баулу.
Б.Ф.Базарный әдістемесі бойынша
Балалардың көру мүмкіндіктерінің ерекшелігін түсініп, оған ықпал ету жолдарымен таныс бола отырып, балалардың жеке даму ерекшеліктерін ескере отырып тифлопедагог мақсатты түрде балалардың көру қабілетін дамытады, емдік-түзету жұмыстарының нәтижелерін нығайту мақсатында оқыту және тәрбиелеу үрдісінде балаларға қолайлы ықпал жасайды