Маған жақсы мұғалім бәрінен де артық, өйткені мұғалім мектептің жүрегі!
Республикалық апталық газеті

Маугли


3 мая 2019, 11:20 | 84 просмотра


                                                                                                              

                                         

 

Сабақтың тақырыбы

Маугли

Сабақтың мақсаттары

Барлиғи:Маугли чөчигини оқуп мәзмунини чүшиниду.

Көпчилиги: Чөчәкниң мәзмунини чүшинип, тиңшап  қошумчә соаллар арқилиқ пишшиқдайду.

 Бәзилири:Һәр хил мисалларни қоллинип өз ойини ейтиду. Алған билимлирини өмүрдә қоллиниду.

Жетістік критерийлері

 Ейтилған сөзләр билән жүмлиләрни дурус ейталайду. Һәқиқий сөзләш арқилиқ чөчәкниң чүшәнгинини вә ой пикирлирини ейталайду.

Құндылықтарды дарыту

Оқуғучиларни бир-биригә һөрмәт көрситишкә тәрбийиләш.

Пәнаралық байланыс

Һүнәр, ана тили дәриси

АКТ қолдану дағдылары

Мавзуни ечиш пәйти, сәргитиш пәйти

Алдыңғы оқу

Д. Родари

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

 

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

3минут

 

Уюштуруш пәйти:

Муәллим психологиялик вәзийәтни шәкилләндүрүш мәхситидә балиларни «Иллиқ ләвиз» ейтишқа чақириду

Кичик достум амриғим

Бәхитлик болуп яйриғин

Әла оқуп мәктәптә

Ана тилиңда сайриғин.
Балиларни топқа бөлүш,топ қаидисини қуруш

Дәрискә тәйярлиғини көрситиш

 

Шаттық шебері

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасын сұрау

5минут

 «Соал мәндин жавап сиздин» усули  арқилиқ өткән мавзу бойичә өй тапшурмисини сораш.

1-топ.Д. родари қачан вә қәйәрдә туғулған?

2-топ.  Д. Родари кимләргә беғишлап  әсәрләрни язған?

3-топ. Д. Родариниң өмүри тоғрисида қисқичә сөзләп бериңлар

 

 

Сабақтың ортасы 25 минут

 

 

 

2. «Стоп кадр» усули арқилиқ йеңи мавзуни ечиш.

Дәрисниң мәхсити билән тонушуш.

Йеңи мавзу «Маугли»  чөчиги тоғрисида чүшәнчилирини толуқлаш.

Мавзу бойичә немә билимиз?

1-тапшурма. Сандуқчә сөзләр билән иш

Дәптәр билән иш

Бәқувәт-күчлүк, қавул

Зуванда -жиқ гәп қилидиған сөзмән

2-тапшурма: Чөчәкни оқуш.

1.Топ билән иш.

Мавзу бойичә иш жүргизилиду

«Зәнжир» усули арқилиқ топларға чөчәкни оқутуш.

-Һәр топ өзлиригә берилгән тапшурмиларни орунлап, башқа топларға чөчәкниң мәзмунини ейтип бериду вә башқа топларға соаллар қоюду.

-Оқуғучилар бир-бири билән ойлирини бөлишиду

 

 

 

Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Сергіту сәті

2 минут

Видео

Сергіту сәтіне арналған жинақ

 

3-тапшурма

2. Топ  билән иш.

1-топ. Рольларға бөлүп оқуш

2-топ. Чөчәкни рольларға бөлүп ойнаш

3-топ. Сүрәт селиш

 

 

 

Сабақтың соңы

2минут

Кері байланыс

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

БББ кестесі арқылы

 

 

БББ кестесі

Үйге тапсырма

Аяқталуы: Көңілді балалар ойыны

3 минут

178-180-бәтләр, оқуп мәзмунини сөзләш, соалларға жавап бериш

 

Һәр бир оқуғучи ақ вараққа чөчәктә өзлиригә яққан һайванниң сүритини салиду

Оқулық

 

 

 

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

 

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін  тексеру жоспарыңыз?

Һәр бир жавап бәргән оқуғучиға яхши сөзләр ейтиш арқилиқ баһалаш.

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Оқушылар өздері жасаған  бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

 

Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

       

 

 

Адиля Еркараева,

«Ә.Қастеев атындағы орта мектеп МДШО»  КММ бастауыш сынып мұғалімі.

  Панфилов ауданы.

Автор:
Адиля Еркараева,«Ә.Қастеев атындағы орта мектеп МДШО» КММ бастауыш сынып мұғалімі. Панфилов ауданы.