Маған жақсы мұғалім бәрінен де артық, өйткені мұғалім мектептің жүрегі!
Республикалық апталық газеті

Кейіпкерлерді сипаттаймын. Ё дыбысы мен әрпі


24 мая 2019, 08:57 | 61 просмотр


Пәні: сауат ашу

Мектеп: № 49 орта мектеп

Күні: 25.02.2019 ж

Мұғалімнің есімі: Сайтова Гульниса Ахметоллаевна

Сынып: 1 «Ә»

Қатысқандар саны: 21

Қатыспағандар саны:

Тақырыбы

Кейіпкерлерді сипаттаймын. Ё дыбысы мен әрпі

Ортақ тақырып

Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

Бөлім

Тыңдалым және айтылым, оқылым

Бөлімше            

1.1 Тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну

Оқу  мақсаттары

1.1.1.9 Дыбыстарды,сөздерді орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту

Сабақ мақсаттары

 

 

 

Барлық оқушылар: Ё  дыбысының дауысты дыбыстар қатарына жататынын біледі.

Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбір оқушылар: Сөздерге дыбыстық талдау жасай алады. Сөздердің мағынасын аша алады.

Бағалау критерийлері

 

1. Ё  дыбысының дауысты дыбыстар қатарына жататынын біледі.

2. Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

3. Сөздерге дыбыстық талдау жасай алады. Сөздердің мағынасын ашады.

Дескриптор

1. Ё  дыбысының дауысты дыбыстар қатарына жататынын ажырата біледі.

2. Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылай алады

3. Сөздерге дыбыстық талдау жасай алады. Сөздердің мағынасын аша алады.

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу

Түсіну

Қолдану

Пәндік лексика және терминдер

Ё дыбысы мен әрпі

Талқылауға арналған сұрақтар

1.Дыбыс дегеніміз  не?

2.Әріп  дегеніміз  не?

3.Дыбыс  нешеге  бөлінеді?

4.Дауысты  дыбыстар қалай  айтылады?

5.Өткен  сабақта  қандай әріптермен таныстық?

Құндылықтар

Мәңгілік Ел, бұл- Тәуелсіздік және Астана.

Оқушыларды  бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Көркем еңбек, дүниетану, жаратылыстану,орыс тілі,

АКТ  мен байланыс

Тақырыпқа сай сурет, аудиожазба

 

Бұған дейінгі меңгерілген білім

Кейіпкерлерді сипаттаймын. Ю дыбысы мен әрпі

1.1.3.8  каллиграфиялық, графикалық нормаларды сақтау

Жоспарланған уақыт

40 минут

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

 

Ресурс

тар

Сабақтың басы

 

3 минут

Шаттық  шеңбері.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Әрбір адам? (туысың, досың, жұрағат)

Әрбір сабақ? (үйрену, ұғу, ұлағат)

Әрбір ісің? (тірлік, тірек, адамдық)

Әрбір сөзің? (шындық, бірлік, адалдық)

Қызығушылықты ояту:  (Ұжымдық)

Суретпен жұмыс:

-Суретте не көріп тұрсыңдар?

-Ойыншық не үшін  қажет?

-Матрёшка қандай материалдар жасалады?

-Оларды қалай жиыстырады?

-Матрёшка өлең шумағын оқып беру.

 

Матрёшкалар сүйкімді

Бірінен бірі аумаған

Бояу сырлы мың түрлі,

Көрсеңіз көзді жаулаған

 

Ал мына суреттерде қандай мамандық иелерін көріп тұрсыңдар? (шахтёр, монтёр)

Монтер –үйімізге электр қуатының дұрыс келуін қадағалайтын адам.

-Осы сөздерде бізге таныс емес қандай дыбыстар естіледі?

-Бәріміз қайталап көрейік

-Ё қандай дыбыс?

Ёё дыбысын айтқанда й + о дыбыстарының қосындысы естіледі.

-Ёё дыбысы орыс тілінен енген әріп. Қазақ тілінде тек сөз ортасында ғана кездеседі.  МЫСАЛЫ: актёр, дирижёр, шахтёр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сюжетті суреттер

 

 

Ортасы

 

30 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№1 тапсырма  (Ұ) Тыңдалым, айтылым. 

Суретпен жұмыс

Жалғаған тау ортасын,                                                       

Жатыр тосып арқасын.           (фуникулер)

                         

-Мына суреттен не көрін отырмыз.

-Фуникулер дегеніміз не? (аспалы жол)

-«Фуникулер» сөзіне  сөздік, дыбыстық-буындық талдау жасату

-Осы сөзді қатыстырып сөйлем құрату.

 

№2 тапсырма  (Ұ) Тыңдалым, айтылым

-Берілген сөздерді хормен оқыту;

-Тізбектей оқыту;

-Сөздерге дыбыстық-буындық талдау жасату;

-Осы сөздерді қатыстырып сөйлемдер құрату;

Фуникулер                актер                 дирижер

              

  Дирижер - музыкалық шығармаларды  орындаушылар тобын басқаратын жетекші

 

№3 тапсырма  (Т) «Аш. Қара. Оқы.» Тыңдалым, айтылым.

«Фуникулер» мәтінін мәнерлеп оқыту;

-Тізбектей оқыту;

-Жеке оқыту

1-топ. 1-ші сөйлемді оқиды

2-топ.2-ші сөйлемді оқиды

3-топ. 3-ші сөйлемді оқиды

Оқушылар оқып сөйлемдерді түсіндіреді?

-Саған мәтін ұнады ма? Неліктен?

-Әсіресе саған не ұнады?

 

№4 тапсырма  (Ұ) Тыңдалым, айтылым.

«Мен бастаймын, сен аяқта» ойыны.

Шарты: «Мен шахтер деймін, Балалар «Шахтер көмір қазады

---- ---- ---- ---- Монтер электр қуатын тексерді.

----- ---- ---- Шахтёр көмір қазады.
----- ---- ----  Шофер машина айдайды.

 

№ 5 тапсырма  (Ө)  Жазылым

- Ёё әріпінің  элементтерін  каллиграфиялық нормаға сай , таза, ұқыпты жазуға үйрету.

 

 

 

оқулық

сурет

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

Сурет-

тер

 

 

 

 

оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үлестір

мелер

2 минут

Сергіту сәті:

 

Аяқталуы

3 минут

-Ё  қандай дыбыс?

-Қандай  дыбыстардың қосарлануы естіледі?

 

Кері байланыс

2 минут

Қол белгілері

 

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау: Өзін-өзі бағалау

 

Бағалау

 

Қорытынды бағамдау

Сабақтың жақсы өткен аспектісі ( оқыту туралы да,оқу туралы да ойланыңыз)?

Жоспарланған ойындар сабақтың өтуіне тиімді болды. Алайда келесі жолы да қызықты ойындарды ұйымдастыруым қажет.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады(оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Көрнекілік құралдард сабақта пайдалану оқушылардың сабақты жақсы түсінуге көмектесті.

Сабақ барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік \ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Оқушылардың талпынысы,белсенділігі жақсы. Бірақ, үлгерімі төмен оқушыларға жеке тапсырмалар беруім қажет.

 

         

 

Гульниса Сайтова, № 49 орта мектеп КММ, Сарыөзек ауылы, Кербұлақ ауданы, Алматы облысы.

 

 

Автор:
Гульниса Сайтова