Маған жақсы мұғалім бәрінен де артық, өйткені мұғалім мектептің жүрегі!
Республикалық апталық газеті

Достық өлкесінің заңы М.Шаханов


24 мая 2019, 08:58 | 61 просмотр


Пәннің аты

Әдебиеттік оқу

 

Мұғалім: Р. Рахимова

Сабақтың атауы

Достық өлкесінің заңы М.Шаханов

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

а) Өлеңді дауыс интонациясы арқылы оқып автодың ойын білуге, мазмұндық ой екпінін дұрыс қоя білуге, оқығанды түсініп кейіпкердің көңіл –күйін сезініп оқи білуге үйрету, білімдерін жетілдіру.

ә) оқушылардың танымдық қызығушылығын, ой-өрісін дамыту.

оқушылардың танымдық қызығушылығын, ой-өрісін дамыту.

 б) Оқушылардың өмірге деген көзқарасын шынайы   достыққа адамгершілікке тәрбиелеу..

Көрнекілігі: Интерактивті тақтада слайдтар

Сабақтың типі: жаңа сабақ

Сабақтыңтүрі: аралассабақ

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық.Сәлемдесу

«Жақсылық тамшысы» Әр бала тамшыны келесі балаға беру арқылы бойындағы жақсы қасиеттерін стикерге айтып жеткізеді. 1,2,3 сандары арқылы топқа бөліну.

1-топ Достық

2-топ Ынтымақ

3- топ Бірлік

 

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Өткен сабақтағы білімдері тексеру

« Жалғастыру» әдісі «Ақылды бала» мәтін мазмқнын айту. Сиқырлы сандықшадағы сұрақтарға жауап алу.

3       топтан 3 оқушы  шақырылады. Сұрақтарға жауап алынады.

1. Ұрлық туралы әкесінің баласына айтқанын оқығанда, қанлай ойға қалдың? Немесе қандай сезімде болдың?

2.Баланың әрбір ақылды қылықтарын санамалап, түсіндір.

3.Мәтіндегі негізгі ойды ашып тұрған сөйлемді тауып көр.

Қызығушылықты ояту

«Достық» туралы бейнефильм көру. Бейнефильм не туралы?

Жаңа сабақ

-Бүгінгі сабағымызда  достыққа байланысты М. Шаханов ағамыздың  «Достық өлкесінің заңы» деген өлеңімен танысасыңдар. Ең алдымен өлеңмен таныспас бұрын М.Шахаовтың өмірбаянына шолу жасап өтейік.

М. Шаханов

1942ж

М.Шаханов-ХХІ ғасырдыңұлырухани реформаторы

1  слайд

 2 слайд.Өмірбаяны

1942ж

1959ж

1960-65ж

Дүниегекелді

Алғашқыөлеңіжарықкөрді

«Лениншілжас» газетіндежұмысістеді

1966ж

Қырғызреспуб. ақыны

1969ж

Шымкент пед. институтынсырттайбітірді

1970 ж

«Достықөлкесі» өлеңіжарықкөрді.  Көптегенөлеңдерінеәнжазған:

«Туғанкүн», «Жұбайларжыры»,  «Гүлдәурен» жәнет. б

 

 

 

 

3слайд. Сөздік жұмыс

Күйгелектену- тез ашулану

V. Жаңа тақырыптың мазмұнын ашу.

1. Оқулықпен жұмыс. Өлеңді мәнерлеп оқу.

2. Өлең мазмұнын ауызша баяндау

Топпен жүмыс

 «Рөлдік ойындар» әдісі

«Әдебиет лотосы» әдісі

«Сұрақ- жауапқа құрылған хат»

 Оқушылардың ойларын жинақтау.

— Бұл өлеңнен нені түсіндіңдер?

Өлеңдегі оқиғаның басталуына және дамуына себеп болған жағдайлар қпндай?

 Оқиғаның шиеленісіп кету сәтін ата. Оған себеп болған кейіпкер кім?

Әжесінің немересін кешіріп, кейіннен жазалауы неліктен деп ойлайсың?

Нағашы атасы балаларының қылығынан қандай жақсылық нышанын көрді?

Дәптермен жұмыс.

«Синквейн» әдісі

«Достық» сөзіне 5 жолды өлең құрастыру

«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі

-Балалар, осы өлеңнің ішінде қандай туыстық атаулар бар?

1. Нағашы, жиен

2. Әже

3. Іні

Рефлексия

«Пойыз»әдісі Балалар, бүгіннгі сабақ несімен ұнады?  Қандай тапсырмаларды орындауда, сәл болса да қиыншылық көрдіңдер? Қандай тапсырмалар қиындық туғызды ?

Үйге тапсырма

1.Өлеңді мәнерлеп оқу

2. М.Шахановтың өмірінен реферат жазу.

Күнделіктеріне жазып беремін

Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Ауызша бағалау.

Кері байланыс

 

Оқушыларыңыз сабақты  түсіндім десе, жасыл вагонға, жартылай түсіндім десе сары вагонға, мүлдем түсінбедім десе қызыл вагонға жетондарын орналастырады.

 

Рахат Рахимова, бастауыш сынып мұғалімі,

«Д. Қонаев атындағы орта мектеп» КММ,

Сарыөзек ауылы,

Кербұлақ ауданы,

Алматы облысы.

 

Автор:
Рахат Рахимова