Маған жақсы мұғалім бәрінен де артық, өйткені мұғалім мектептің жүрегі!
Республикалық апталық газеті

Кеме. Артық,кем таңбалары. Судағы қайық


24 мая 2019, 09:00 | 136 просмотров



Мақсаты:                                                                                                                                 Білімділік:  Көліктер, олардың түрлері,жетілдіру.Суда жүретін көліктер туралы түсініктерін  қалыптастыру. «Артыұ, кем, тең» қатынастарын  қолдана білу.Заттарды санау дағдыларын жетілдіру. Қайық бейнесін мүсіндей білуді үйрету.

Дамытушылық:          Есте сақтауқабілеттерін. Тілдерін дамытуға, логикалық ойлауға,өз ойларын  жеткізе білу.Сандарды ретімен  бір қатарға орналастыру және (қанша?, нешеу?) сұрақтарын қолдана отырып салыстыру. Ұсақ  қол қимылдарын дамыту.Көліктерді мүсіндей білуге.

Тәрбиелік:         Тілдерін   дамытуға, қойылған сұрақтарға дұрыс жауап бере білуге,жұмыс барысын да  өзін көңілді  ұстай білуге тәрбиелеу.                                                                                      Сандық және реттік санауды ажырата  және заттарды салыстыра  білуге. Балаларды ізгілікке, ептілікке,ұқыптылыққа  тәрбиелеу.

Сөздік жұмыс:    Судағы көліктер, тақ, жұп,артық, кем, тең.

Көрнекілік:  Сандар,  таңбалары,көліктердің  суреттері, геометриялық пішіндер,қайық үлгісі,үнтаспа,ермексаз,тақтайша,дымқыл шүберек.

Әдіс – тәсілдер:   Таныстыру, көрсету,түсіндіру,жұмбақ жасыру, сұрақ- жауап, санау,салыстыру, әңгімелеу,  ойын,мүсіндеу.

Мотивациялық қозғаушылық.   – Балалар бүгенгінгі күн керемет болып басталғалы тұр. Бүгін бізге келқонақтарға  шаттанып,оларға құрмет көрсетіп     қандай бала екенімізді көрсетейік.Шеңберге тұрып бәріміз бір- бірімізді қарсы алайық.

Шаттық шеңбері:   Күннің көзі ашылып,  Көкте шуақ шашылсын.

Құтты қонақ келіпті

Төрімізге еніпті.

Амандасу үлкенге.                                                                                                                         Тәрбиенің басынан,

Ал, қанекей бәріміз,

Сәлем дейік үлкенге!                                                                                                                      (сәліметсіздер ме!)

Сабақтың барысы:

Тақтаға көлік түрлері ілінеді.  Балалар,сұрақ қою арқылы көлік түрлерін ажыратады.

 

Жұмбақ  жасыру.   Жерде жүрер жөні жоқ,                                                                                                                 Судан басқа жолы жоқ.                                                                             (Қайық)

Ақ шатырлы  бір қала,                                                                                                                  Суда жүзіп жүр бір дара.                                                                          (Кеме)

Тақтада жұмыс.

Көліктердің арасынан суда жүзетін көліктерді даралап бөліп алу.                                                                   – Суда жүзетін қандай көлік түрлерін білесіңдер?                                                                                    – Қайық, кеме  (балалардың жауабы).                                                                                                  –Кемеде  кімдер жұмыс істейді? - Капитан   басқарады және матростар (балалардың жауабы).                                                                     – Кеме жүзу үшін не керек?                                                                                                                                 - Су ,көл, теңіз    (балалардың жауабы).                                                                                        –Кеме  не үшін керек?                                                                                                                                     -Теңіз   арқылы адамдарды, ауыр жүктерді тасу үшін (балалардың жауабы).                                                                             Кеме.                    Теңізде жүздім балықтай.                                                                                                                   Дүниені кездім  жалықпай.                        Көліктердің бір түрі                                                                                                                             Мен  боламын қайықтай.(Өлең жолдарын қайталату. Өлең жолдарының мазмұнын ашу)- Балаларға   «артық, кем, тең» ұғымдарын түсіндіру.                                                                               – Таңбаларын  таныстыру.Балаларға  тақтада жұмыс істеуді ұсыну:                                                                                   Тақтада    ілінген  су көліктерінің    саны арқылы , теңдіктерін шығару.                              – 5  кемені      -     5  цифрымен белгілеп қояды.                                                                                      – 4  автокөлік     -  4 цифрымен белгілеп қояды.                                                                                –Не  артық?   Не кем?                                                                                                                                                                                    5    4                                                                                                                                                                                 4    5                                                                                                                - Орнын    ауыстырып айта аламыз ба?                                                                                                   - Біз, керісінше  4    5  деп айта аламыз. –Тең  болу үшін не қосамыз.– 1  автокөлік қосамыз                                                                                                                                 -                                              4 =  4

Үлестірмелі  материалмен жұмыс:

Пішіндер  арқылы « кем»,«артық»ұғымын пысықтау.



Сергіту сәті
                                                  «Күн ұйықтайды»                                                                                  
                                  Күн  ұйықтайды                                                                                                                                                    Күн  оянады.                                                                                                                                              Жел  соқты.                                                                                                                                    Жаңбыр  жауады.                                                                                                                               Бұт  түнерді.                                                                                                                                                         Найзағай  шатырлады.                                                                                                                  Күн  ашылды, жел  басылды.                                                        (балалар қимыл – қозғалыстарымен көрсетіп орындайды)

Ойын:   «Капитан, матростар»                                                                                                      (ойын шарты түсіндіріледі)

Үлестірмелі  материалмен жұмыс:                                                                                                          Ойын:              « Кім тез» Кемелерді өзара  сандарға байланысты  құрастырады- Сандарды  өсу ретімен тез  қосқанда, қандай сурет шығады.  (кеменің   суреті).

Ғажайып сәт

Балаларға  суда жүзетін көлікті мүсіндеу ұсынылады.Қайықтың құрлысымен таныстыру(қайық, дөңгелек, желкен)                                                                                                      Мүсіндеу жолдарын түсіндіру.

-Қайықтың құрылысымен таныстыру.

Қортынды:                                                                                                                                            «Артық, кем,тең» ұғымын түсіну.                                                                                             Суда жүзетін көліктерді  білу.                                                                                                        Жасаған жұмыстардан көрме ұйымдастыру.

Күтілетін нәтиже:                                                                                                                               Көлік түрлерін ажырата білу.                                                                                                                Қайықтың суда жүзетінін, күнделікті    өмірге қажет екендігін білу.                                                        Сандарды салыстыруға болатындығын.                                                                                           «Артық, кем,тең»   қатынастарын  білу.

Науаева Динар Сагатовна.

Тәрбиеші

 №25 мектеп шағын орталық

Талдықорған қаласы.

Автор:
Науаева Динар Сагатовна.