Маған жақсы мұғалім бәрінен де артық, өйткені мұғалім мектептің жүрегі!
Республикалық апталық газеті

Оқыту мен оқу тәжірибесін жетілдіру мақсатында зерттеуді іске асыру


21 июня 2019, 03:56 | 1 673 просмотра


Сабақтың

тақырыбы

Оқыту мен оқу тәжірибесін жетілдіру мақсатында зерттеуді іске асыру

Жалпы мақсаты:

Тыңдаушылар СЗ мен ІЗ үдерісінің кезеңдерін, қадамдарын ,  тәжірибелерін жетілдіру мақсатында қалай іске асыру жолдарын үйренеді

Күтілетін  нәтижелері:

 1.Тыңдаушылар зерттеудің түрлерімен,  іске асыру жолдарымен танысады

2. Пікір ұсынып, дәлел келтіріп, тұжырым жасайды

3.Әрекетке қатысты ізденеді, болжам жасайды

 

Түйінді идеялар:

Зерттеу  тәсілдерін іске асыру туралы  ойландыратын мәселелерді   әріптестерімен  талқылайды, тәжірибеде іске асыру жолдарын түсінеді

Уақыты

Тапсырма

Тренердің әрекеті

Мұғалімдердің әрекеті

Ресурстар

коучинг (30 минут)

 

10.30 – 10.33

3 мин

Психологиялық орта қалыптастыру

Топқа бөлу «Әріптер сөйлейді»

 

 

 

 

Зейін шоғырландыруға арналған «Мюстенберг» әдістемесі бойынша «Адасқан сөздер» жаттығу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«БББ кестесі»

 Мұғалімдермен амандасу

Әріптер арқылы топтастыру, топ мүшелерін нөмірлеу .

1-топ. «Зерттеу»

2-топ. «Әрекет»

3-топ. «Жоспар»

4-топ. Рефлексия»

 

Зейін шоғырландыру тапсырмасын түсіндіру

 Интеактивті тақтадан адасқан сөздер көрсетіледі, көрсетілген сөздерді дұрыс тауып,  сөздердің нақты айтылуын анықтап, тақырыпқа шығады. Коучингтің тақырыбын анықтайды

 «ТУОҚЫ»  «НЕМ» ҚУО»  «ӘЖРІБИЕІНТС» «ЖТЕЛІРУІД» «МСАТДАЫСҚҒЫН» «ЗРТЕУРТ»

Коучингтің мақсатымен, күтілетін нәтижесімен таныстыру

 

·         Кестені топтың әр мүшесіне тарату

Өздері таңдап алған әріптер бойынша төрт топқа  топтасады.

 

 

 

 

Тақтада көрсетілген сөздердің дұрыс аталуын тауып, сөйлем құрап, коучингтің тақырыбын анықтайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кестенің бірінші және екінші бағандарын толтырады

 Қима қағаздағы әріптер.

 

 

 

 

 

 

 

 

А4 парақтар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А4 парақтар

10.34 -10.37

4 мин

Таныстырылым  

СЗ және І тәсілдерінің қадамдары мен іске асыруда қарастырылатын мәселелерге шолу жасайды.

Тыңдайды. Керек мәліметті жазады.

Интербелсенді тақта , таныстырылым

10.38-10.44

7мин

1-тапсырма

«Венн диаграммасы» әдісі

Бағалау. Эдвард де Бононың «шеңберлі диаграммасы» әдісі

Таныстырылым бойынша әр топ ІЗ мен СЗ тәсілдерін және ұқсастығын жазады

Таныстырылым бойынша жазған зерттеу тәсілдерінің түрлері бойынша әр топ өз тәжірибелеріне қосқандарын, қызықтырғанын, қиындық туғызған мәселелерді жазадыру, айтқызу

Мұғалімдер өз пікірлерімен бөліседі.

Флипчарт Интербелсенді тақта

10.45 – 10.54

10 мин

2-тапсырма.

  «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі бойынша графикалық органайзер құру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау. «Бутерброд» әдісі арқылы кері байланыс беру. Мадақ, ұсыныс, тілек.

Әр топтың бесінші номерлі мүшелері шығып, алдыңғы парталарға жайғасады (бұлар сарапшылар)

  Тыңдаушылар мектеп аясында ІЗ мен СЗ үдерістерін берілген сұрақтар арқылы қалай жүзеге асыруға болады? тақырыбында постер әзірлейді

1-сұрақ. СЗ мен ІЗ қадамдарының көмегімен оқытуды қалай жетілдіруге болады және  зерттеу сабағының нәтижелерін талдауда не қиындық тудыруы мүмкін?

2-сұрақ.  СЗ мен ІЗ тәсілінің қадамдарын дұрыс іске асырғанда қандай табысқа қол жеткіземіз?

3-сұрақ. СЗ мен ІЗ тәсілінің қадамдарын іске асыру  барысында қандай  кедергілерге  тап болуларыңыз  мүмкін?

4-сұрақ. СЗ мен ІЗ тәсілдерінің оқушылардың оқуын дамытуға, олардың оқуға деген ынтасын арттыруға ықпалы қандай?

Сарапшылардың берген кері байланысын саралап, бағыт-бағдар бере отырып,  өз пікірін білдіреді

Тыңдаушылар берілген тақырып және сұрақтар бойынша өздері ойланып графикалық органайзер құрады. Жеке ойланады, жұппен талдайды, топпен бөліседі

 

Әр топ жасаған жұмыстарын қорғайды. Сарапшылар әр топтың жұмысына кері байланыс береді

Флипчарт, маркер, стикер,А4 парақтардағы үлестірмелер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағдаршам

10.55 – 10.57

3 мин

3-тапсырма

Жеке жұмыс. «Элективті тест» әдісі.

Бағалау. Әр дұрыс жауапқа бір балл.Тақтадағы дұрыс жауаптармен тексеру. Критерийлерге сай бағалау.

Бағалау критерийі

10-11 сұрақтың жауабы дұрыс болса  «Бәрекелді»

8-9 сұрақтың жауабы дұрыс болса «Жарайсыз»

6-7 сұрақтың жауабы дұрыс болса «Сізге қолдау қажет»

Тақырып бойынша құрастырылған тест тапсырмаларына «элективті тест» әдісі бойынша жауап алу

Тақтаға көрсетілген сұрақтарға дұрыс нұсқасын таңдау арқылы жауап береді.

Интербелсенді тақта.

А,В,С парақшалары

10.58-11.00

3 мин

«БББ кестесін» толтыру. «Бір айналым сөйлем» әдісімен кері байланыс

«БББ кестесі» -нің үшінші бағанын толтыруды  және «бір айналым сұхбат» әдісімен кері байланыс берулерін өтінеді

 

Тыңдаушылар кестені толтырады. тренерге кері байланыс береді.

А4 парақтағы  «БББ кестесі»

 Қымбат Досымбекова,

 «Қаспан орта мектебі МДШО» КММ математика пәнінің мұғалімі.

Кербұлақ ауданы.

 Өзіндік  «Мені» дамиды.

Оқушының  ойлау  қабілеті  дамыған  сайын, оқушы  бойында  төрт  параметр  көрсеткіші  өседі. 

-Жекеден  жалпыға

-Дифференциалдықтан  сенімділікке

-Интуициядан  логикаға

-Бір перспективадан  көп  перспективаға  қарай  дамиды.



Автор:
Қымбат Досымбекова,