Маған жақсы мұғалім бәрінен де артық, өйткені мұғалім мектептің жүрегі!
Республикалық апталық газеті

Шөл өсімдіктері мен жануарлары


13 сентября 2019, 04:47 | 4 193 просмотра



    Шөл өсімдіктері мен жануарлары

Сабақтың мақсаты:    Шөл өсімдіктері мен жануарлары сусыз , ыстық,шөлейт   жерлерде тіршілік етуін  түсіндіру  .

Міндеті :

Б. Оқушылар  дала мен шөл аймақтарының  айырмашылықтарын анықтауға ойланып,   өз сөздерімен баяндауға үйренеді.

Д.Оқушылар  шөл өсімдіктері мен жануарлар температураның тәулік және жыл ішіндегі өзгерістеріне бейімділігін   түсінеді.Өсімдіктермен жануарлар  қатал жағдайлар   туралы түсініктерін кеңейтіп, ойлау логикасын дамыту.

Т.Табиғатты қорғауға және оған деген сүйіспеншілігін  арттыру оны қорғау.

  .

Оқытудың нәтижелері:

  1. Жаңа тақырып жөнінде түсінік қалыптасады.
  2. Берілген тақырыптың мағынасы мен мазмұнын түсіне отырып, тереңірек ойлауға талаптанады.
  3. Өз пікірін жеткізу арқылы берілген тапсырманы орындай отырып, сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады.
  4. Оқушы өз ойын еркін түрде жеткізе және талдай отырып, өз идеяларын айта алады.
  5. Кейбір оқушылар топтың көмегімен берілген тапсырманы орындайды.

Қамтылатын модульдер:

1-модуль оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл (топтық жұмыс) Деңгейлік тапсырмалар, 2-модуль диалогтық оқыту(Мерсер 2005)Талқылау әдісі,Модуль: СТО. Әдіс: Топтастыру., 3-модуль –бағалау, 4 –модуль-АКТ пайдалану   (6-модуль)Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу,7 модуль-көшбасшылық (топты басқару және барлық сабақтарда белсенділікпен қатысып отыру)

Қадамдар:

  1. Үй тапсырмасын тексеру
  2. Интерактивті тақтамен жұмыс
  3. Топпен жұмыс.
  4. Рефлексия

Мұғалімнің іс-әрекеті:

  1. Ұйымдастыру
  2. Оқушының зейінін сабаққа аудару
  3. Топқа бөлу, ережесімен таныстыру, басшы,бақылаушы, хатшы,репортер баяндаушы тағайындау.
  4. Мәтінді тарату
  5. Деңгейлік тапсырма

Оқушының іс-әрекеті

  1. Топтасады.
  2. 0йланады
  3. Тұжырымдайды.
  4. Қызығушылығы артады.
  5. Өз беттерімен тақырыпты ашады.

 

    Сабақ барысы:

   І. Ұйымдастыру бөлімі:

Психологиялық дайындық:

  « От шашу» тренингі.

 ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.Диалогтік оқыту Сұрақ-жауап алысу

1-топ  Дала өсімдіктері туралы әңгімелеу

2-топ  Дала жануарларының суреттерін жинау

3-топ  Дала жануарларының қандай тіршілігін көрдіңдер?

4-топ  Өзің тұратын жердегі күзгі көрінісін суретін салу.

ІІІ. Жаңа сабақты ашу.   (Миға шабуыл) СТО модуль.

 

 

 

 

Диалогтық  оқыту.

АКТ-ны қолдану Слайд.Шөл  дала ,өсімдіктер,жануарлар суретін көрсету.

 Суретте не көрдіңдер?Оны не деп атаймыз?

Балалардың іс-әрекеті

Шөл ,дала, өсімдіктер ,жануарларды көрдік- деп жауап берді .

 ІV.Жаңа сабақтың мазмұнын ашу.Диалогтық оқыту. Бүгінгі жаңа сабағымыз Шөлді өсімдіктер және жануарлар. 

Топқа бөліну.1.Қарақұйрық.      2.  Сұр келес.3.  Құлақты кірпі .  4   Сарышаян.

мамандар арқылы бөліну.

Мәтінмен жұмыс .Іштей оқыту.

 1-тапсырма. Постер қорғау .

 I-топ

 Шөлді жерлердің түрлерін ата және сипатта. 

 ІІ топ

    Шөлді жердің өсімдіктері , олардың өсіп-өну жағдайлары және бейімделуі  .

 III топ.

        Шөл жағдайындағы  өсімдіктердің қандай маңызы бар?

 IV топ

 Шөлді жердегі өсімдіктер мен жануарлар әлемін қорғаудың қандай жолдарын іздестірер едің ?

2.-тапсырма. СТО стратегиясы  бойынша «Топтастыру» әдісі.

 

Ү. Сергіту сәті  АКТ бейнеролик

 

 3-тапсырма.  Бекіту.Топтық  жұмыс.Постер қорғау.

1-топ.  Қарақұйрық

 

II -топ. . Сұр келес

 

- III топ. Құлақты кірпі

 

IV -топ. Сарышаян

.

Рефлексия.

Бағалау.  Өзін-өзі бағалау.

 

Автор:
Анар Нусипбекова,Кіші Шыған орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі.Панфмлов ауданы.