Маған жақсы мұғалім бәрінен де артық, өйткені мұғалім мектептің жүрегі!
Республикалық апталық газеті

Үйрен білім жастықта!


27 сентября 2019, 15:46 | 351 просмотр



Пән: Әдебиеттік оқу

Мектеп: Черкасск орта мектебі

Күні: 28.11.2018 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Омарова Г .Б.

Сынып: 3 «А»

Қатысқандар саны: 15

Қатыспағандар саны:-

 Бөлім

Уақыт

Сабақтың тақырыбы :

Үйрен білім жастықта!

Оқу бағдарла-масына сілтеме

3.2 Шығарманың түрлі жанры бойынша шығармашылық жұмыс жазу.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

3.3.2.1 – шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу.

Күтілетін нәтиже

Барлық оқушылар: шығарманың тақырыбын,

 

бөліктерін табады.

Көптеген оқушылар: кейіпкерге хат жазады, өлең құрастырады.

Кейбір оқушылар: оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Құндылық

Жастық шақтың қадірін түсіну

Пәнаралық байланыс

Дүниетану

АКТ-ны қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта

Алдыңғы білім

Ж. Әлмешев. «Күн тәртібі»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жоспар

Уақыт

Жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурстар

 

Сабақтың

басы

 

Қызығушылықты ояту.

  Барлық оқушылар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Күн шуағы

 

 

Сыныпты қалыпқа келтіру.

 

Ойсергек:

 

    Күлім қағып қолымды,

 

   1, 2, 3 деп соғайын.

 

   Қарап тұрған көршіме

 

   Қолымды мен бұлғайын.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жылы-жылы жүзбенен

    Маңдайынан сипайын.

    Жылы-жылы сөзбенен                                                  

Жүрегімді сыйлайын.                                       

Ыстық алақаныммен                                            

     Қолыңды бір қысайын.                                   

Амандасып өзіңмен                                           

   Құшақтап бір алайын.

«Күн шуағы »  әдісі  арқылы оқушыларға сәттілік тілеу.

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Балмұздақ таяқшасы» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. 

 

«Күн тәртібі» - мағынаны ажырату.

 

 

Ойқозғау. Сабақтың тақырыбын айту. Бағалау критерийімен таныстыру.

 

1-тапсырма. «Бақыт құсы» деген сөзді естідің бе? Ол қандай болады? Сипаттап айт.

 

Білу (оқушы әдістер мен жұмыстың орындалу ретін біледі).

 

Тақырыпты болжау. Түсіну.

Оқылым. 2-тапсырма. Ертегіні түсініп оқыту.

«Бақыт құсы» (Ертегі)

 

Қолдану.

1.     Топтық жұмыс. Топқа бөлу.

 «Кір жайғыш » әдісі бойынша 2топқа бөлу.

 

 

   Балмұздақ таяқшалары

 

 

 

 

   «Бақыт құсы»  

   үзінді көрсету

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3- тапсырма. Ертегіден көкейіңе не түйдің?

 

4- тапсырма. Бақыт құсын қайтару үшін

 

                      Әмзеге қандай кеңес бересің?

 

 

5- Тыңдалым.

 

6- тапсырма. Балалық шақтың қадірі туралы ақын сөзіне зер сала тыңда. «Балалық шақ»

 

Жұптық жұмыс.

7- тапсырма. Оқулықта берілген анықтамаға сүйеніп, Мағжан Жұмабаев туралы әңгімелеу.

 

Сөздік жұмыс

Белін бекем буып – тәуекел  етіп.

 

  Сергіту сәті. «333 жаттығуы»

 

Топтық жұмыс.

8- тапсырма. Өлеңдегі ақын дауысын естідің бе? Нені өсиет етеді? Постерді жалғастырып, қорғаңдар.

 

Бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау.

Қызыл түс пен сары түсті көтергендер не үшін көтергендерін түсіндіріп, ұсыныс, ескертулерін айтады.

 

 

 

Әке мен баланың суреті

 

 

 

 

 

М. Жұмабаевтың портреті

 

 

 

Түрлі- түсті қағаздар

 

   Постер қорғау

 

 

Ойтолғау. Жазылым

Әмзеге бақыт құсын қайтаруға көмектес. Оған хат жаз. Хатыңда ақын өсиетін де пайдалан.

 

Бағалау критерийі.

Бағалау. БК бойынша бағаланады.

     Хат жазу

Сабақтың соңы

ҚБ ретінде: дәптердегі 1-тапсырма.

  Әмзе – жұмысқа қырсыз, құдықтан су тартуды да білмейтін жастайынан ерке өскен, айтқанынан қайтпайтын  бала.  Соған  қарамастан  ол:  «Ендеше,   өзім  іздеймін», – деп бақыт құсын іздеуге шыққан болатын. Мәтінде  ол  бақыт  құсын  іздеймін  деп  уақытын  босқа  өткізіп,  кешігіп қалады. Ал сенің қолыңда уақытты қайтаратын сиқырлы сағат бар деп елестет. Жолға шыққалы жатқан Әмзеге 60–70 сөз көлемінде хат жолдап, ақылыңды айт. Мүмкін, сенің хатыңды оқығаннан кейін ойланып қалар.

 

Рефлексия.

Кері байланыс. «Бір +, бір – »

Сабақ барысында сәтті шыққан 1 кезең, сәтсіз шыққан 1 кезеңді айту.

 

 

 

 

                                                                                    

                                                                                  Омарова  Гульмира  Балгабековна

                                                                                                                         Алматы облысы  

                                                                                                              Сарқан ауданы

                                                                  «Черкасск орта мектебі МДШО »  КММ-сі  

Бастауыш сынып мұғалімі.                                                                

Автор:
Омарова Гульмира Балгабековна