27 сентября 2019, 09:54 | 2 824 просмотра
Әдіс тәсілдер: СТО, Блум таксономиясы, топтық жұмыс, диалог, сұрақ - жауап, шығармашылық жұмыс, АКТ, өзін - өзі бағалау.
I.Ұйымдастыру.
1.Психологиялық ахуал тудыру
1.Сыныпта тыныштық сақтаймын
2.Бір-бірімізді тыңдаймын
3.Қапталдасып сөйлеймін
4.Мұғалімнің түсіндіргенін мұқият тыңдаймын
5.Жолдастарыма қарсы сөйлеймін
6.Далаға бірінші болып шығу үшін, басқаларды итеремін
7.Қыз балаларға жол беремін
8.Үлкендерге құрмет көрсетемін
9.Сыныпта барлық тапсырманы тек өзім ғана орындаймын
10.Мен бүгінгі сабаққа дайынмын.
2.Топқа бөліну.Топбасшыны стикерді орындыққа жапсыру арқылы таңдалды.Конверт таратып, ұпай жинау арқылы бағаланады.
1.Қызыл конверт
2.Сары конверт
3.Көк конверт
III. Жаңа сабаққа дайындық./Қызығушылықтарын ояту/
1.Білу
Жұмбақ шешу
Аяғы жоқ жүреді,
Тілі жоқ сөйлейді.
(Хат)
2.Түсіну.
Хат
Телефон ұсыныс
2.Топтастыру стратегиясы.
Бір аллаға сиынып
Кел,балалар оқылық
Оқысаңыз балалар
Шамнан жарық жағылар
Ыбырай Алтынсарин (Оқушылардың білгендерін топтастырады)
3.Қолдану
Оқулықпен жұмыс. Топ бойынша тапсырма беру.
1.“ Ата-әжеме хат ” мәтінін түсіне оқы.
Топпен жұмыс істеу./ассосация құру/
Топ ішінен бір оқушы шығып қорғайды.
Ү. Сергіту сәті: Бейнетүсірілім
YІ. Мағынаны тану.
4.Талдау
Салыстыру
Қазір Бұрын
Телефонмен сөйлеседі Ақ қағазға жазамыз
Жылдам хабарласады Конвертке салынады
Денсаулыққа зиянды Ұзақ уақыт жүреді
Поштадан алады
Денсаулыққа зияны жоқ
5.Жинақтау
1-топ. Армиядағы ағасына хат жазады
2-топ. Досына хат жазады
3-топ. Ата-анасына хат жазады
6.Бағалау
Сен қалай ойлайсың, бұл мәтінді бізге не үшін беріп отыр?
YII.Сабақты қорытындылау.
« Ыстық орындық » стратегиясы
«Ой қорыту»
YIII. Үйге:Мәтінді оқу, мазмұнын айту, сұрақтар дайындау.