Маған жақсы мұғалім бәрінен де артық, өйткені мұғалім мектептің жүрегі!
Республикалық апталық газеті

Компьютер адам сияқты ойлана ала ма?


4 октября 2019, 04:27 | 2 628 просмотров



КабасоваАленЕмбергеновна

Н. Островский атындағы мектеп-лицейінің

қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

 

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

6-бөлім Қиял әлемі

Мектеп:Н. Островский    атындағы мектеп лицейі           

Мұғалімнің аты-жөні: Кабасова А.Е.

Сынып: 5-сынып                                   Қатысқандар:              Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы: Компьютер адам сияқты ойлана ала ма?

Осы сабақтақол
жеткізілетіноқумақсаттары
(оқубағдарламасына
сілтеме)
:

5.ӘТН4.3. Сын есімдердің  шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану

Сабақтыңмақсаты

Барлығы:Сын есімдердішырай түрлеріне ажыратып, көркемдік ерекшелігін тану

Көпшілігі: Сын есім шырайларын сөйлем құрауда дұрыс қолдана білу.

Кейбірі: Шығармашылық жұмыс жасауда сын есімніңшырайларын көркемдік ерекшелігіне сай қолдану.

Бағалау критерийі

 

 

 

 

 

1.Білу. Түсіну. Сын есімнің шырай түрлерінің жасалу жолдарын біледі.

2. Қолдану.Мәтіннен сын есімдерді тауып, шырай түрлерін жасайды

3. Қолдану.Шырай түрлерін қолдана біледі.

4. Талдау.Шырай түрлерінің жұрнақтарын талдай біледі

 

Құндылықтарға баулу

Нағыз дос ғаламторда емес, жанында жүргенін ұмытпауға үйрету.

 

Пəнаралық байланыс: информатика

информатика

Алдыңғыбілім:

1.«Компьютер адам сияқты ойлана ала ма?» тақырыбында ойтолғау жазып келу.

2.Сын есім қандай сөз табы екендігін естеріне түсіріп, шырай түрлерін қайталау.

 

     

Сабақ барысы

Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

 

 

1.Амандасу

Оқушылардың сабаққа деген сенімділіктерін арттыру,

«Әр елдің амандасу сәті» стратегиясы арқылы оқушылардың бір-біріне деген достық  қарым-қатынасы арта түседі.

2.Топқа бөлу

Түрлі түсті асықтардың көмегімен сынып оқушыларын «Ақылды», «Білімді», «Талантты» деген үш топқа бөлу.

3.Оқу мақсатымен таныстыру.

Интербелсенді тақта, түрлі түсті асық.

 

 

 

 

 

Сабақтыңортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№1 тапсырма  Ж

Толықтыру кестесі

Оқушыларға алдыңғы сабақтарда өткен грамматикалық ережелерді қайталату мақсатында толықтыру кестесі ұсынылады.

Салыстырмалы шырай

Күшейтпелі шырай

Жақсы......

Жақсы -

Боз....

Терең -

Қу...

Әдемі -

Қоңыр....

Терең-

Ұзын .....

Жүйрік-

Күшті....

Көк -

Күрең....

Қатты -

Сұр ...

Аласа -

Көк ....

Бақытты -

Ащы.....

Жүйрік -

ҚБ

Дескриптор:

1. Сын есімдердің шырай түрлерін ажырата алады

2. Сын есімдердің шырай түрлерінің жасалу жолдарын біледі.

«Бас бармақ» әдісі

 

№2 тапсырма  ТЖ«Компьютер адам сияқты ойлана ала ма?» тақырыбында жазып келген мәтіндерін әр оқушы топ ішінде оқып, талқылап, ең үздік деген мәтінді таңдап алады. Таңдап алған мәтіндерін 3 топ бір-бірімен алмасады. Топқа берілген мәтін ішінен сын есімдерді тауып, сын есімдерден салыстырмалы және күшейтпелі шырай жасау. 

Сын есімдер

Салыстырмалы шырай

Күшейтпелі шырай

 

 

 

 

 

ҚБ

Дескриптор:

1.Мәтіннен сын есімдерді анықтайды

2.Әрбір сын есімдерді шырай түрлеріне айналдыра алады.

Өзін-өзі бағалау

Басқаға түсіндіре аламын

Талдай аламын

Қайталау керек

Көмекті қажет етемін

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті  «Сөз тізбек» ойыны 
 Шарты: әр сөздің соңғы дыбысынан басталатын сөздер айту, сөздердің барлығы сын есім болуы шарт. 

 

№3 тапсырма ТЖ

«Кубизм стратегиясы»стратегиясы.

(Бұл тапсырмада қолдауды көбірек қажет ететін оқушы үшін таңдау беріледі. Оқушы өзінің қалаған  тапсырмасын ала алады)

1.Салыстырыңыз  Шырай түрлерін қатыстыра отырып, компьютер мен адамның ойлау қабілетін салыстырып жазыңыз.

2. Қолданыңыз;  Көркем әдебиеттен шырай түрлеріне

мысалдар тауып жазыңыз. 

3. Сипаттаңыз; Тобыңызда отырған әрбір оқушыны шырай түрлерін қолдана отырып сипаттап жазыңыз.

ҚБ

Дескриптор:

1.Сын есімнің шырай түрлерін ажыратады

2.Сын есімнің шырай түрлерін қолданып, мәтін құрай алады.

«Табыс сатысы» әдісі

 

 

№4 тапсырма ТЖ

1-топ «РАФТ» әдісі

Р- роль – оқушының өзі. 
А -аудитория – шетелдегі досы 
Ф - форма - хат 

Т- тақырып  “Сарқан - өте әдемі қала”  (Сын есімнің шырай түрлерін қатыстыра отырып жазып, шырай жасайтын жұрнақтарды талдап көрсету)

2-топ Эссе жазу

«Адами қасиеттер» тақырыбына эссе жазғызу

 (Сын есімнің шырай түрлерін қатыстыра отырып жазып, шырай жасайтын жұрнақтарды талдап көрсету)

3-топ Сын есімнің шырай түрлерін қолдана отырып, өзі ұнатқан тақырыпқа  бір–екі шумақ өлең жазу (Сын есімнің шырай түрлерін қатыстыра отырып жазып, шырай жасайтын жұрнақтарды талдап көрсету)

ҚБ

Дескриптор:

1.Мәтін құрауда шырай түрлерін қолданады.

2. Шырай түрлерін талдай отырып қолданады

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Толықтыру кестесі, бағдаршам

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Семантикалық карта, өзін-өзі бағалау парағы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Көркем әдебиеттер, оқулық, сын есім қатысқан мәтін парағы.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

Рефлексия «Ресторан» әдісі

-          Мен тағы ............ тапсырыс берер едім

-          Маған бәрінен ұнағаны ......

-          Менің асқазаным қорытты....

-          Келесіде маған қосыңызшы....

Үйге: «Мен және менің қиял әлемім» тақырыбында сурет салып келу.

Сабақтың соңы

Автор:
КабасоваАленЕмбергеновн