Маған жақсы мұғалім бәрінен де артық, өйткені мұғалім мектептің жүрегі!
Республикалық апталық газеті

Сөзжұмбақ элементтерін тарихты оқытудың формасы ретінде қолдану


17 марта 2021, 04:17 | 931 просмотр



Білімді тиімді игеру оқушылардың танымдық іс-әрекетін осылай ұйымдастыруды болжайды, мұнда оқу материалы әр оқушының белсенді ақыл-ой және практикалық іс-әрекетінің тақырыбына айналады.Оқу үдерісін жандандыру. мұғалімнің өзі сабақ барысында жасайтын ерекше «сәттілік жағдайлары» оқушылардың танымдық құзыреттіліктерін дамытуға көмектеседі. Бұл бағыттағы қызмет саласы өте кең: дидактикалық ойындар, жұмбақтар, өлеңдер, кроссвордтар, харедалар, басқатырғыштар, ребустар, «шайырлар». Тарих сабақтарында кроссвордтарды қолдану бақылау кезінде шиеленісті басуға және ойынның эмоционалды жағдайын жасауға, қалғанын біле отырып ұмытылған сөзді болжауға, жауабын жазу уақытын қысқартуға және тексерістің күрделілігін төмендетуге мүмкіндік береді. Сөзжұмбақ құрастыру және болжау - сабақта білімді тексерудің стандартты емес формалары. Сөзжұмбақты қолдану, оларды құрастыру, шешу ойлаудың дамуына ықпал етеді, өз ойларын айтуға нақты, қысқа және логикалық түрде үйретеді. Кроссвордтар мәні бойынша интеллектуалды ойындар болып табылады және эрудицияны дамытуға, сөздік қорын кеңейтуге, есте сақтау мен зейінді жаттықтыруға арналған.Осы әдістің көмегімен мұғалім оқушының сөздік қорының деңгейін анықтай алады, онда оқу процесінде жаңа терминдер пайда болды. Бақылаудың бұл түрі оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру үшін үлкен маңызға ие. Оқушылар  сөзжұмбақты шеше отырып, өздерінің оқу қызметінің нәтижелері туралы объективті ақпарат алады.

Автор:
Медет Базарбаев, М.Жұмабаев атындағы №19 орта мектеп-гимназиясының тарих пәнінің мұғалімі, Талдықорған қаласы