4 марта 2011, 07:18 | 3 349 просмотров
ІІ. Мақсаттары:
Білімділік: Жай бөлшектерді координат-
икалық сәуледе кескіндей білуін және координаталарын таба білу дағдысы мен іскерлігін жетілдіру. Біліктерін түрлі есептер шығару арқылы логикалық оймен іске асыра білу.
Дамытушылық: Оқушылардың өзіндік ізденісі арқылы ойлау қабілеттерін дамыту, оқу мазмұнын ұзақ есте сақтауына жағдай жасау.
Тәрбиелік: Алған білімдеріне жауапкер-шілікпен қарауға, өз мүмкіндіктерін жүзеге асыруға, үлкен жетістікке ұмтылуға үйрету, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру. Өз елімен жеріне сүйіспеншіліктерін ояту.
ІІІ. Сабақ түрі: Қайталау және жүйелеу
Әдіс – тәсілдері: сұрақ – жауап, көрнекілік, есептер шығару, дидактикалық ойындар, ауызша жаттығулар, графикалық диктант, деңгейлік тапсырмалар.
ІV. Сабақ барысы:
А) Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, түгендеу, бөлменің жай – күйін бақылау.
Б) Үй тапсырмасын тексеру: №509, №510.
С) Пысықтау сұрақтары: 1. Графикалық диктант «шаңғышылар жолы)
1.Өзара тең бөліктер үлес деп аталады.
2. қысқартылмайтын бөлшектер.
3.30 минут сағаттың бөлігі.
4.Дұрыс бөлшек координаталық сәуледе 1 санының оң жағында орналасады.
5.Бөлшек сызығының астында бөлшектің алымы жазылады.
6.Дұрыс бөлшектің алымы бөлімінен кіші.
7.бөлшегі дұрыс бөлшек.
8.Бұрыс бөлшек 1 – ге тең немесе бірден үлкен.
9.бөлшегі координаталық сәуледе бөлшегінің оң жағында орналасады.
10. Дұрыс бөлшекті аралас сан түрінде жазуға болады.
2. «Биатлон» сайысы: Тақтаға бес оқушы шығып, координаталық сәуледе орналасқан сәулелердің координаталарына сәйкес нүктелерді атау, әр суреттің мағынасын түсіндіру.
V. Білімді бекіту:
А) Есептер шығару: № 515, 520 және №522
В) Жұбыңды тап: «Лото» ойыны. Әр оқушыға қағаз қиықтары беріледі. Сол қиықтардың жалғасын дәл тауып, олардың мағынасын ашып, суреттерді құрастырғанда сыныптағы оқушылар 5 оқушыдан 3 топқа бөлінеді.
1 – топ: мемлекеттік ту, 2 – топ: мемлекеттік елтаңба, 3 – топ: Қазақстан картасы. Әр топтан 2 оқушыдан шығып, төмендегі тапсырманы орындайды.
№1 тапсырма: Сандық координаталық сәуледегі 0 – ден 1 – ге дейінгі бірлік кесінді 6 тең бөлікке бөлінген бөлшектерді өсу ретімен орналастырсақ, Қазақстандағы VІІ қысқы спорттық ойындар атауы шығады.
№2 тапсырма: Сынып 5 адамнан тұратын А, В, С деңгейіне топтасады.
«А» - деңгейі:
1.Жұлдызшаның орнына қандай санды қойғанда бөлшектердің теңдігі сақталады:
2.Бұрыс бөлшектерді аралас сан түрінде жаз: ; .
3.Бірлік кесіндіні 3 см етіп алып, ; ; 1 бөлшектерін координаталық сәуледе кескінде.
«В» - деңгейі:
1.Бөлшек қатарының құрылу заңдылықтар-
ын анықтап, келесі бөлшектерді жаз
2.Жұлдызшаның орнына қандай санды қойғанда теңдік сақталады:
3.және 1 бөлшектерін бірлік кесіндіні дәптердің 10 тор көзі етіп алып, координаталық түзуде кескінде.
«С» - деңгейі:
1. Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыр: 9 ; 3 .
2. Өрнекті әріптің орнына мәнін қойып,бөл-
шекті қысқартып, шыққан бөлшекті аралас сан түрінде жазыңддар: , мұндағы х = 36; 51.
3. және бөлшектерін бірлік кесінді дәптердің 6 тор көзі етіп алып, координаталық сәуледе кескінде.
VІ. Қорытындылау.
VІІ. Оқушыларды бағалау.