Маған жақсы мұғалім бәрінен де артық, өйткені мұғалім мектептің жүрегі!
Республикалық апталық газеті

№25 сабақ. Сс дыбысы және әрпі


28 сентября 2022, 06:19 | 11 128 просмотров



 

Білім беру ұйымының атауы

Жетісу облысы, Сарқан ауданы, Тасарық орта  мектебі

Пәні:

Әліппе

Бөлім:

Әіппе кезеңі

Педагогтің аты-жөні:

Атамбекова Алия Токтаровна

Күні:

 

Сынып:

1 сынып

 

Сабақтың тақырыбы:

№25 сабақ. Сс дыбысы және әрпі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

1.1.5.2  сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы жеткізу;

1.2.8.2 дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардың жуан, жіңішке болып бөлінетінін түсіну;

1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем,  мәтінді тексеру, қатені түзету;

 Сабақтың  мақсаты

Сс дыбысы және әрпімен танысу

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу

Түсіну

 

 

 

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут

 

 

 

 

 

 

Өткенді пысықтау

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ

тың ортасы

20 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

2 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қосымша тапсырма

2минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақты қорыту

6минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

5 минут

 

 

 

Сабаққа дайындық жасау

Психологиялық ахуалды жақсарту

Қол алысып, кәне, біз,

Қандай жақсы бір тұру.

Достасайық бәріміз.

Достарменен бір жүру!

Айтарым бар сендерге,

Қандай жақсы дос болу!

 

 

Өткенді пысықтау

Сөздерге дыбыстық талдау жаса

 

 

 

Тақырыпты ашу

 

«Ол не? Бұл кім?» әдісі

-Ол не?

-Сағат.

-Бұл кім?

-Сара (Сыныптағы қыз)

СА-ҒАТ, Са-ра.

Жаңа тақырыпты айту

 

 

Жаңа тақырып

1-тапсырма. Айтылым

 Сурет мазмұны бойынша әңгіме құра.

 

 

 

 Сұрақ қою және оқушылар жауабының дұрыс және толық болуын қадағалау:

-Сауысқан қайда қонақтап отыр?

– Сауысқан таста қонақтап отыр.

-Самат не істеп тұр?

– Самат сыбызғы тартып тұр.

- Оны кімдер мұқият тыңдап отыр?

– Оны достары мұқият тыңдап отыр.

 Сұраққа жауап болған сөйлемдерден әңгіме құрату: «Таста сауысқан қонақтап отыр. Ал Самат сыбызғы ойнап тұр.

Достары оны мұқият тыңдап отыр».

 

 

2-тапсырма

1.Өтілетін жаңа дыбысы бар «тас» сөзін бөліп алып, дыбыстық талдау жасау.

2.Сөзді «тас-с-с» деп созып айтып, жаңа дыбыстың орнын анықтау.

3.«С» дыбысының айтылу ерекшелігімен танысу.

4.«С» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысу.

5.Түймелерден «с» әрпін жасау.

 

 

 

3-тапсырма

Оқылым.

1.Оқулықтың 28-бетінде берілген сөздер мен мәтінді мұғалімнің оқушылармен бірге буындап, тұтас оқуы.

2.«C» дыбысының сөз алдында, ортасында келетін позицияларымен таныстыруы, оқушылардың өздіктерінен табуына мүмкіндік жасау.

 

Ас       аса     асау

Сан    сана    санау

Анау-асау   Анау- асық.    Сара, сана.

 

Тіл ұстарту жаттығуы

Са-са-са, ызыңдайды маса

Су-су-су, күлді бәрі ду

 

 

ЕБҚ

Суреттегі сөздерге дыбыстық талдау жаса

 

 

 

 

 

ФС тапсырмасы

Суреттен «С» әрпі бар заттардың атауын тауып, айт.

Оардың пайдалану аясы туралы әңгімеле.

 

 

4-тапсырма

Жазылым

1.Оқулықтағы «С» әрпінің таңбалануына назар аудару.

2.«С» әрпін тақтаға жазып көрсету.

3.«С» әрпін ауада жазып көрсету.

4.Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру.

 

 

 

 

 

 

5-тапсырма

Саралау тапсырмасы

1-деңгей:

Суреттердің көмегімен дыбыс сызбасына сәйкес сөздерді тауып көр.

2деңгей:

С дыбысы сөздің қай жерінде (ортасында, алдында, соңында) келетінін анықта.

3-деңгей:

Берілген сөздермен сөйлем құра.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Өлеңді хормен айтады

 

 

 

 

 

 

 

 

Дыбыстық талдау жасайды

 

 

 

 

 

 

С-дан басталатын сөздерді айтқызу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды

 

 

 

 

 

 

 

Сұрақтарға жауап береді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дыбыстық талдау жасайды

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр буындағы дыбыстарды тұтастырып,

«бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп оқиды.

 

 

 

 

 

 

Сағат, сандық сөздеріне дыбыстық талдау жасайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ж: сиыр, су, сабын, суретші, сіріңке.

 

 

 

 

Сызықтарды бастырып жүргізу арқылы С әрпінің бас және кіші әрпін жазады. Үлгі бойынша сөздер мен сөйлемдерді жазады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Саралау тапсырмасын орындайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс жасайды

 

 

 

 

Мақтап, мадақтап отыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор.

Заттардың атауын білді

Сөздерге буындық талдау жасады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Сюжетті сурет бойынша әңгіме құрады

Сұрақтарға жауап берді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДескриптоР:

«Тас» сөзіне дыбыстық талдау жасады

Түймелерден «С» әрпін жазды

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп оқыды.

Буындарды жеке тұтас сөздегі айтылуымен оқыды.

Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен саналы оқыды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Жазылуы мен айтылуында «С» әрпі бар заттарды тапты

Сурет бойынша жұмыс істей алды

 

 

 

 

Дескриптор:

«С» әрпінің жазылу әдісін меңгерді

Каллиграфиялық талапқа сай дұрыс және сауатты жазды

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

1-деңгей

Суреттердің және сөздің дыбыстық талдау сызбасы арқылы жаңа сөзді тапты.

2-деңгей

С дыбысы сөздің қай жерінде  келетінін анықтады.

3-деңгей

«Қасық»,

«жолбарыс», «сағат» сөздерін қолданып, сөйлем құрайды.

 

 

 

 

«Білім гүлі» әдісі

 

 

суреттер

 

Суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

оқулық

 

 

 

 

оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

оқулық

 

 

Суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

Кеспе буындар

 

 

 

Кеспе әріптер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сурет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұмыс дәптері

 

 

 

 

 

 

 

 

Суреттер

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

Гүл күлтелері

 

 

 

Плаат

 

 

 

 

 

 

             

 

Автор:
Атамбекова Алия Токтаровна, Жетісу облысы, Сарқан ауданы, Тасарық орта мектебі.