Маған жақсы мұғалім бәрінен де артық, өйткені мұғалім мектептің жүрегі!
Республикалық апталық газеті

Көне түркі жазуы.


28 сентября 2022, 06:24 | 11 198 просмотров



 

Бөлім:

6.1       VI - IX ғасырлардағы Қазақстан

Педагогтің Т.А.Ә.     (болған жағдайда)

Атамбеков Нұрлан Тоқтарұлы

Күні:

 

Сынып:5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Көне түркі жазуы.

Зерттеу сұрағы: Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясаты бізге қандай деректерден белгілі?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

6.3.1.2 VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;

*Тарихи ойлау дағдысы

*Тарихи концепт

Тарихи талдау мен түсіндіру

Ұқсастық пен айырмашылық

 Сабақтың мақсаты

Шығыс түркілердің неліктен өз мемлекетін құрғынан түсіндіреді;

Батыс және Шығыс Түркі қағанаттарының ішкі және сыртқы саясаттағы негізгі ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды;

қытай деректерінің негізінде Шығыс қағанаттың әлсіреу себептерін тұжырымдайды

Бағалау критерийі

Батыс және Шығыс Түрік қағанаттарының ішкі және сыртқы саясаты

ның негізгі бағыттарын анықтайды

 

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

 

Ұйымдас-тыру

 

 

Өткен білімді еске түсіру

7 минут

 

Жаңа тақырыпқа қадам

3 минут

 

 

 

«Кинометафора»

Б «Түркі жазбалары» туралы бейнематериалмен жұмысты тиімді ұйымдастыру үшін алдын-ала сұрақтар беру:

1.      «Руна жазулары ұғымы қандай мағына береді?

2.      Орхон-Енисей ескерткіштерінен қандай мәліметтер алдыңыз?

3.  Неліктен зерттеушілерді түркі жазулары қызықтырады?

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

ЕБҚ оқушыны мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру.

 

мадақтау

Тақырыптық суреттер

Түркі жазбала ры туралы: http://video like.org/view/y t=5b5xU;BBN

f3

Сабақтың ортасы

Жаңа білім

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

10 минут

 

 

«ПТМС формуласы» - мәтінмен жұмыс

«Орхон және Күлтегін жазбалары» негізінде Білге қаған мен Күлтегіннің ел басқару саясатының ерекшеліктерін қорытындылау.

Позиция: ......................................деп санаймыз;

Түсіндіру: себебі................................................;

Мысал: біз мұны .........................................дәлелдей аламыз;

Салдар немесе нәтиже: айтылған мәселе бойынша ...........

..............................қорытынды жасаймыз

ЕББоқушыға тапсырма шығарылып беріледі.

 (Т) «Бірге ойлаймыз. Бірге ойланамыз»

1-қадам: мәтінмен жеке танысады; 2-қадам: жұпта талқылайды;

3-қадам: кестені толтырады

Түрік қағанаттары бас қа елдермен қарым-

қатынаста қандай мақ сатты кӛздеді?

 

Күлтегін жазбалары Түрік қағанатының әскері туралы қандай

мағлұмат береді?

 

Күлтегін мен Білге қағанның батырлы- ғын дәлелдейтін

деректер бар ма?

 

Деректің құндылығы

неде?

 

ЕБҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп беріледі.

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Дерек бойынша Түрік қағанаттары басқа елдермен қарым- қатынаста қандай мақсатты көздегенін талдайды;

−      Күлтегін жазбалары Түрік қағанатының әскері туралы қандай мағлұмат бергенін талдайды;

−      Күлтегін мен Білге қағанның батырлығын дәлелдейтін деректерді талдайды;

Деректің құндылығы анықтайды

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

 

ҚБ «2х2» жұпаралық бағалау

 

 

 

 

«Алақан-жұдырық»

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ «Шығыр»

 

 

 

Оқулық ҚБ парағы

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ парағы

 

Орхон жазба- ларындағы мемлекеттілік мәселесі тура- лы: http:// libra ry.psu.kz/fullte xt/transactions/ 754_oljabaev_ e.b._razvitie_k azahstana_kak

_socialnogo_g osudarstva_ana liz_dostignuto go_i_perspekti vi_na_budushe e.pdf#page=39 Тест тапсыр- малары

Сабақтың соңы

5 минут

 

 

Кері байланыс

«SMS» хабарлама

(Парақтың бір бетінде телефон суреті, екінші бетінде: 1.Маған сабақ ұнады, ӛйткені...............................................;

2.Маған сабақ ұнады, дегенмен............................................;

3. Мен сабақты түсінбедім, оның ішінде .............................

.......................................................) жазылған, қай жауапты

таңдаса, сондай нӛмірлі қорапшаға апарып салады

 

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін,  не білгенін жазады

 

Оқушылар бағалай критерийлерімен  өз деңгейлерін  бағалайды

 

А4, конспект

 

Үй тапсырмасы

Көне түркі жазуы.

 

Автор:
Атамбеков Нұрлан Тоқтарұлы, Жетісу облысы, Сарқан ауданы, Тасарық орта мектебі.