Маған жақсы мұғалім бәрінен де артық, өйткені мұғалім мектептің жүрегі!
Республикалық апталық газеті

Өтебай Тұрманжанов. Мектеп-біздің анамыз.


3 февраля 2023, 07:03 | 1 182 просмотра



    

Пәні:

Әдебиеттік оқу

Бөлімі:

Менің отбасым және достарым

Мұғалімнің  аты-жөні

Кенжебаева Назгүл Нұрасылқызы

Күні:

 

Сынып:

Сабақтың тақырыбы

Өтебай Тұрманжанов.   Мектеп-біздің анамыз.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.2.1.2 – шығарманы түсініп оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша мәтінді салыстыру , жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып өлең шумақтарын  құрастыру

Оқыту мақсаттары

Шығарманы түсініп оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқи алады

Мұғалім көмегімен үлгі бойынша мәтінді салыстырады , жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып өлең шумақтарын  құрастыра алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің  әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин

 

 

 

3 мин

Психологиялық ахуал.

Мектебің мынау класың

Осында он жыл тұрасың

Тарыдай болып кіресің

Таудай болып шығасың

 

Оқу материалын жариялау:

«Мюнстенберг»  әдісі   

Берілген әріптер арасынан мағыналы сөздерді тауып тақырыпты шығарады

 

РАЛИЩНМЕКТЕППЫВЫЫБІЗДІҢДЫНУШӘТНЕМРЫАНАМЫЗЖПГВМ

-Қандай сөз  шықты?

Сабақтың  тақырыбы  пен мақсаттын жариялау

 Өтебай Тұрманжанов «Мектеп біздің анамыз»

Мақсаты: Шығарманы түсініп оқып , ондағы ақпараттарды белгілеп оқиды

Қимыл қозғалыс арқылы жаса

 

 

 

Тақырып атауын табады.

Сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

 

ҚБ: ауызша мадақтау

 

 

 

 

 

 

Слайд

Сабақтың ортасы

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

7 мин

 Ұжымдық жұмыс

 «Түртіп ал » әдісі. 

 Тапсырма. Өлеңді оқи отырып  қажетті ақпапаттарды теріп  жаз

 

 Дескриптор

-Өлеңді түсініп оқиды

- қажетті ақпараттарды теріп жазады.

 

ЕБҚ

Тапсырма. Күз тақырыбына кластер жаса

 

 

Топтық жұмыс

«DEAL»  әдісі

Топтық тапсырма. Берілген өлең мен суретті салыстыр

      1топ  D – Describe – сурет бойынша  күз мезгілі туралы әңгіме құрастыру

      

Дескриптор

сурет бойынша  күз мезгілі туралы әңгіме құрастырады

ЕБҚ тапсырмасы:

суретке тақырып қой

2 топ  –Explain –  күздегі болатын табиғи құбылыстарды сипаттайды

Дескриптор
Күздегі болатын табиғи құбылыстарды сипаттайды

3- топ A – Anallуse – өлең мен суреттің ұқсастығын мен айырмашылығын жазады

Дескриптор
өлең мен суреттің ұқсастығын жазады өлең мен суреттің айырмашылығын  анықтайды

4- топ L – Links  «Буриме  » әдісі

Тапсырма. Тірек сөздермен өлең құрастыру

 

.............................сары -алтын

............................. нұр жатыр

..............................баратын

.............................. күн жақын

Дескриптор:

Тірек сөздермен өлең құрастырады

ЕБҚ

Күз тақырыбына сурет салдыру

 

Жеке жұмыс

 «ИӘ ,ЖОҚ» әдісі

Тапсырма:  Өлең мазмұны бойынша кестені толтыр

 

Сұрақ

ИӘ

жоқ

Қыркүйек жаз айы ма?

 

 

Қырманда астық сақталады ма?

 

 

Жемістер күзде піседі ме?

 

 

Шөпті шөмелелеп жинайды иа?

 

 

Күзде сабақ басталады ма?

 

 

Мектепке жазда келе ма?

 

 

Мектептен білім аламыз ба?

 

 

Дескриптор:

·         Қыркүйек күз ай екенін біледі

·         Жемістің күзде пісетінін біледі

·         Шөпті шөмелеп жинау керек екенін біледі

·         Күзде сабақ басталатынын біледі

·         Мектепке қай уақытта келетінін біледі

·         Мектептен білім алатынын біледі

ЕБҚ

Білім деңгейі жоғары  оқушының  жанына отырғызып ,қолдаумен орындайды.

 

 

Өлеңді оқып тірек сөздерді жазады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сурет бойынша әңгіме құрастырады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тірек сөздерді пайдаланып өлең құрастырады

 

 

 

 

 

 

Сұрақтарға жауап береді

 

 

 

 

Кестені толтырады

ҚБ: дескриптор арқылы бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ҚБ: дескриптор арқылы бағаланады

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ: дескриптор арқылы бағаланады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ: дескриптор арқылы бағаланады

 

 Әдебиеттік оқу оқулығы

17-бет

 

 

 

 

Күз

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Әдебиеттікоқу оқулығы

18-бет

 

 

https://atamuraweb.kz/?page_id=12923

 

 

Кесте

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кесте

Сабақтың соңы

3 мин

Үйге тапсырма беру : Өлеңді жаттап келу

Тапсырманы жазып алады

 

күнделік

Кері  байланыс: «3 Қ»  әдісі

ҚИЫН.............................................

ҚЫЗЫҚ............................................

ҚҰНДЫ...........................................

Кері байланыс береді

 

Кері байланыс парақшасы

 

Автор:
Кенжебаева Назгүл Нұрасылқызы, «Еркін ауылындағы Есжан Берліқожаұлы ат.№ 11 орта мектебі» КММ