Маған жақсы мұғалім бәрінен де артық, өйткені мұғалім мектептің жүрегі!
Республикалық апталық газеті

Суды қалай тазартады?


15 февраля 2023, 02:44 | 981 просмотр



Бөлімі

Заттар және олардың қасиеттері.Су

Педагогтің аты-жөні:

Байхан Еркеш

Сыныбы:                      

3

Сабақтың тақырыбы:

Суды қалай тазартады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

3.3.3.4 суды тазартудың түрлі тәсілдерін ұсыну;

3.3.3.6 судың тіршілік үшін маңыздылығын түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Суды тазартудың түрлі тәсілдерін ұсынады;

Судың тіршілік үшін маңыздылығын түсінеді

Ойлау дағдыларының деңгейі:

Түсіну, қолдану,талдау

Бағалау критерийлері:

Суды тазартудың тәсілдерін ұсынады;

Судың маңыздылығын түсінеді

 

 

 

Сабақтың кезеңі/Уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

4мин

Ұйымдастыру кезеңі: Сыныптағы психологиялық ахуалды қалыптастыру.

Тыныштық сәті

Оқушылар көздерін жұмып судың сылдырын естиді

Оқушылар аудиотыңдалымды тыңдайды

 

https://youtu.be/QWsSCy9hhw4

5 мин

Мағынаны ашу

ҰЖ: «Суреттер сөйлейді» әдісі

Таза су              лай су                                 

Тапсырма:

-Суретте не бейнеленген?

-Бұл суқоймасының жағасында не бар?

-Адамдар бұл суқоймалардың суын пайдалана ма?

-Суқоймалардың суын ішуге бола ма?

Сабақтың тақырыбын, мақсатын таныстыру

Оқушылар өз ойларын айтып, жауап береді

Ауызша бағалау

https://images.app.goo.gl/8Vv95w16GagCx2tL8

https://images.app.goo.gl/6XJg4C5GgbAjMjss7

 

5 мин

«Рөлдік ойын»әдісі

Эврика мен Негештің рөлінде екі оқушы шығып, оқулықтағы диалог бойынша сахналайды.

Мақсат: алдыңғы білімдеріне сүйеніп, судың ластану көздерін атау.

 

Екі оқушы диалог бойынша сахналайды

Ауызша мадақтау

Жаратылыстану оқулығы 3 сынып 72-73 бет

7 мин

ҰЖ. Кинометафра әдісі

«Суды табиғи жолмен  қалай тазартуға болады?»атты шағын видеоролик көрсету

Дескриптор:

-Суды табиғи жолмен қалай тазартуға болатынын түсінеді.

Оқушылар видеороликті көріп, өз ойларын айтып, талқылайды

Дискриптор бойынша бағалау

https://m.vk.com/video-154350794_456239070?list=0658f34a69f60b4321&from=wall-154350794_2088

 

Сабақтың ортасы

10 мин

Жаңа білімді игеру

ТЖ: «Тәжірибе жасау» әдісі

Оқушылар шағын топтарға бөлінеді. Барлық топқа қажетті құралдар алдын-ала дайындалады. (су құйылған мөлдір ыдыс, ұсақ заттар, қағазқыстырғыш,магнит, қасық,сүзгі)

Тапсырма:

Мөлдір ыдысқа су құйыңдар. Ішіне ұсақ заттар салыңдар. Суды осы заттардан қалай тазартуға болады?

Барлық топ зерттеу жұмысын жасайды

Зерттеу жоспары:

1.      Су бетіндегі қоқыстарды қасықпен ал.

2.      Суға магнит сал. Не болды?

3.      Басқа денелер неліктен тартылмады?

4.      Қоқыстары бар суды сүзгімен сүзіп көр. Сүзгі тесіктерінен қандай заттар өтпей қалғанын анықта.

Дескриптор:

-Суды түрлі әдістермен тазалап көреді;

-Сүзгімен суды тазалап үйренеді;

ЕБҚ оқушыға тапсырма:

Суды ішіп көр,қандай әсер алдың?

Функционалдықсауаттылықбойынша  «Шешімді іздеу» әдісі

Тапсырма:Ата – анаңмен демалыс орнына келдіңдер. Су таусылып қалды. Өзен, көл суын қалай пайдаланасыңдар?

Дескриптор:

 Көл суын сүзгіден өткізіп тазалап алатынын айтады

ЕБҚ оқушыға тапсырма:

Өзің тұратын жердің өзен-көлдерін ата?

ДО тапсырма:

1. Көктемдесуқоймалардыңсуы неліктен көбейеді?

 

 

Берілген тапсырма бойынша түрлі әдістермен суды тазартады, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Суды ішіп көріп, әсерін айтады

 

 

 

 

 

 

 

 

Өзен-көлдерді атайды

Дескриптор бойынша бағадау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жарайсың, талпын!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мадақтау

Су құйылған мөлдір ыдыс, ұсақ заттар, магнит, қасық,сүзгі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Су

 

9 мин

Жеке тапсырма:

«Дұрыс-бұрыс» әдісі

 

Суды қалдықтардан магнит арқылы тазартуға болады.

 

Суды бактериялардан тазалау үшін оны хорлайды.

 

Суды мұқият тазалау үшін қалың мақта қабатын пайдалануға болады.

 

Ұсақ құмды сүзгіш ұстап қалады

 

 

Дескриптор:

-Тапсырманың дұрыс бұрыстығын анықтайды.

Есте сақта!

Суды ішуге не тамақ әзірлеуге пайдалану алдында тазарту қажет.

Ол үшін сүзгіні қолдануға болады

ЕБҚ оқушыға тапсырма:Тапсырма:

Неліктен суды үнемдеу керек?

 

 

 

 

 

 

 

Берілген пікірдің дұрыс бұрыстығын анықтайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сұраққа жауап береді

Дескриптор бойынша  бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ауызша мадақтау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://kk.olma.store/%D3%A9%D0%BD%D1%96%D0%BC/%D1%81%D1%83-%D1%82%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D1%80%D1%82%D2%9B%D1%8B%D1%88-%D1%81%D2%AF%D0%B7%D0%B3%D1%96-dlja-ochistki-vody-rumynija/

Сабақ

соңы

Үй тапсырмасы:жұмыс дәптеріндегі 55-бет,2тапсырма

Оқушылар үй жұмысын күнделіктеріне жазады

 

 

5 мин

Рефлексия. «3Қ» әдісі

Қызық....................................................

Қиын....................................................

Құнды..................................................

Оқушылар сабақты түсінгендерін қорытындылайды

 

Ауызша қолдау

 

 

 

 

Автор:
Байхан Еркеш, №13 орта мектебі жанындағы интернатымен КММ-ң бастауыш сынып мұғалімі