Маған жақсы мұғалім бәрінен де артық, өйткені мұғалім мектептің жүрегі!
Республикалық апталық газеті

«Массаж шапандарын» сәтсіз сатып алу тренді жалғасуда


2 марта 2023, 15:21 | 1 415 просмотров



Өткен жылы Комитетке және оның аумақтық ведомстволарына «массаж шапандарына» түсетін тұтынушылардың шағымдарының саны өсуде. Комитет бұрын хабарлағандай, бұл тауарларды әртүрлі фирмалар сатады, олар күмәнді сапалы тауарлар бола отырып, олар қосымша бағамен сатылады. Батыс Қазақстан, Ақмола және Ақтөбе облыстарында ғана тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаменттері тұтынушыларға 103 млн теңгеден астам қаражатты қайтаруға көмектесті.

Жезқазған қаласының тұрғыны да ерекшелік болған жоқ. Ол Ұлытау облысының тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаментіне өтінішпен жүгінді. Мәлімдемеде әйелдің 1 100 000 теңгеге ЖШС – нің бірінен массаж шапанын сатып алғаны туралы айтылады-бұл баға, оның пікірінше, тауардың сапасын ақтамады және ол өнімді қайтарғысы келеді.

Департамент өз құзыреті шеңберінде тұтынушыға «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Заңға сәйкес оның құқықтарын түсіндіріп, ЖШС-ге тұтынушының алдымен талап жазуға құқығы бар екенін айтты. Шағым тиісті өкілдерге жазылды, бірақ өнім сатушысынан жауап болмады. Департамент «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Заңның 42-5-бабына сәйкес уәкілетті органға, сондай-ақ ҚР Азаматтық кодексінің 30-бабына сәйкес сотқа жүгініп, департаменттің сотқа үшінші тұлға ретінде қатысатынын түсіндіріп, шағымдануға жәрдемдесті.

Тұтынушы тарапынан сотқа шағым онлайн режимінде «Сот кабинеті» арқылы жіберілді, оның нәтижелері бойынша жауапкер тұтынушының ақшасын толығымен қайтарып берді.

Автор:
Жетісу облысының сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаменті ТҚК ақпараты негізінде