25 ноября 2011, 07:41 | 3 522 просмотра
Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік: С.Мұқановтың «Жылқышы» мәтіні мен М. Жұмабаевтың «Жылқышы» өлеңінің мазмұнын ашып, идеясын түсіндіру.
2. Дамытушылық: өз ойын еркін айтуға, ой-өрістерін, сөздік қорларын, өз беттерінше жұмыс жасауға және сол іс-әрекеттерінен қортынды шығара білу дағдыларын дамыту.
3. Тәрбиелік: төрт түлікті күтіп баптауға, қамқоршы болуға, жақсы қасиеттерге баға беруге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: интерактивтік тақта,слайдтар.
Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру,әңгімелесу.
Түрі: аралас сабақ.
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық дайындық (қимылмен көрсете отырып,оқушылар хормен айтады.)
2.Үй тапсырмасын тексеру.
Сахналық қойылым «Ара мен шыбын».
3. Жаңа сабақ.
-Ендеше,бүгінгі сабағымызда осы төрт түлік малдың ішінде жылқы малына тоқталамыз.
Шоқпардай кекілі бар қамыс құлақ,
Қой мойынды, қоян жақ , бөкен қабақ.
Ауыз омыртқа шығыңқы, майда жалды,
Ой желке, үңірейген болса сағақ-деп Абай атамыз жылқыны сипаттаған екен. Ал сендер жылқыны қалай сипаттар едіңдер?
С.Мұқановтың «Жыл-
қы» мәтінін өтеміз. С.Мұқанов (1900-1973жылы туылған). Солтүстік Қазақстан облысының Жамбыл ауданында туған.Көрнекті жазушы, қоғам қайраткері. «Өмір мектебі», «Балуан Шолақ», «Ботагөз» т.б. көптеген шығармалары бар.
-Жылқының адам баласына пайдасы туралы не білесіңдер?
А) Оқулықпен жұмыс.
Мәтінді оқып, талдау.
Сөздік жұмысы.
Қос- шөп шабу, егін салу, егін жинау, жылқыны қысқы ортада бағу кезінде көшіп- қонуға ыңғайлы, тігуі, жығуы оңай баспана.
Сұрақтарына жауап беру.
Ә) Сергіту сәті.
Сұрақтарға жауап беру:
-Өлеңде қысқы табиғат қалай суреттелген?
-Жылқы малын күтуге байланысты қандай еңбек түрлері атқарылады?
Б) Дәптермен жұмыс.
«Ер- қанаты ат» тақырыбына әңгіме жазу.
4.Қорытындылау.
-Балалар, бүгінгі өткен тақырып бойынша үйренгенімізді ортаға салайық.
-Жылқы малының түстері туралы не білеміз?
-Жылқы малына байланысты қандай мақал-мәтел білеміз?
-Жылқы малына байланысты қандай тыйым сөздерді білеміз?
-Жылқы атасы кім?
Сабақты бекіту.
6.Үй тапсырмасы. «Жылқы»және «Жылқышы»мәтіні мен өлеңін мәнерлеп оқу, маз-мұнын айту, өлең құрастыру.
7.Бағалау.