23 декабря 2011, 07:49 | 8 238 просмотров
Мақсаты: а/жабық тұқымды өсімдіктер бөлімінен алған білімдерін жинақтап, пысықтау;
ә/берілген тапсырмаларды тиянақты орындау, білімдерін, еберліктерін шыңдау, тапқырлықтарын таныту;
б/ балалардың бірін бірі тыңдап, ауызбірлігін, ұйымшылдығын, өзара көмектесе білулеріне тәрбиелеу.
Көрнекілік: слайд, сөзжұмбақ, интереактивті тақта
Сабақ түрі: Жорық сабағы
Қолданған әдіс: сұрақ-жауап, ойын ойнату
Жорық барысы; 1. Ұйымдастыру кезеңі.
«Суық қора шоқысына» жорыққа шығатындығымызды хабарлап, қауіпсіздікті сақтау керектігі ескерітіледі. Мақсаты, жоспары таныстырылады.
Жорық жоспары:
1. «Өткелден өту» бекеті
2. «Қарлы бұрқасын» бекеті
3.»Мұздық» бекеті
4.»Тасты жартас» бекеті
І. Бекет. «Өткелден өту»
Сұрақтарға жауап алу.
1. Жоғарғы сатыдағы тұқымды өсімдіктер түрлерін ата:
Ашық тұқымдылар және жабық тұқымдылар
2. Жабық тұқымды өсімдіктердің негізгі ерекшеліктері:
Тұқымы жеміс ішінде жетіледі, көбею мүшенсі – гүл
3.Тек гүлді өсімдіктерге тән ұрықтанудың түрі:
Қосарлы ұрықтану
4. Гүлді өсімдіктер қандай кластарға бөлінеді?
Даражарнақтылар класы, қосжарнақтылар класы
Бірінші бекеттеп аман –есен өттік
ІІ. «Қарлы бұрқасын» бекеті
ІІІ. «Мұздық» бекеті
Тест сұрақтарына жауап жазу:
1.Сарымсақ қай туыстың, қай кластың өкілі
а/ қосжарнақтылар класы, алабота тұқымдасының;
ә/ қосжарнақтылар класы, пияз туысының;
б/ барлық туыс пен тұқымдастың өкілі.
2.Тары қай туыстың, қай кластың өкілі?
а/даражарнақтылар класы, астық тұқымдасының;
ә/ қосжарнақтылар класы, көкнәр тұқымдасының;
б/ даражарнақтылар класы, ерінгүлділер тұқымдасының.
3.Сүйелшөп, жіңішке айдаршөп қай туыстың, қай кластың өкілі?
а/даражарнақтылар класы, көкнәр тұқымдасының;
ә/ қосжарнақтылар класы, асқабақ тұқымдасының;
б/ қосжарнақтылар класы, көкнәр тұқымдасының
4. Шпинат,алабота, сексеуіл қай класс, қай тұқымдас өкілі?
а/даражарнақтылар класы, алабота тұқымдастың;
ә/ қосжарнақтылар класы, алабота тұқымдастың;
б/ қосжарнақтылар класы, көкнәр тұқымдастың.
5. Қияр, қауын, асқабақ,чайот өсімдіктері қай класс, қай тұқымдас өкілі?
а/қосжарнақтылар класы, асқабақ тұқымдастың;
ә/ қосжарнақтылар класы, алабота тұқымдастың;
б/ даражарнақтылар класы, асқабақ тұқымдастың.
6.Шомыр, шалғам, рапс, тарна қай класс, қай тұқымдас өкілі?
а/қосжарнақтылар класы, асқабақ тұқымдастың;
ә/ қосжарнақтылар класы, орамжапырақ тұқымдастың;
б/ даражарнақтылар класы, раушангүлділер тұқымдастың.
7.Итмұрын, долана, алма, шетен қай класс, қай тұқымдас өкілі?
а/даражарнақтылар класы, асқабақ тұқымдастың;
ә/ қосжарнақтылар класы, орамжапырақ тұқымдастың;
б/қосжарнақтылар класы, раушангүлділер тұқымдастың.
8.Мақта, бұйдакендір, жалбызтікен, өсімдіктері қай класс, қай тұқымдас өкілі?
а/қосжарнақтылар класы, құлқайыр гүлділер тұқымдасының;
ә/ қосжарнақтылар класы, орамжапырақтар тұқымдасының;
б/қосжарнақтылар класы, раушангүлділер тұқымдасының.
9. Меңдуана, баклажан, картоп, шырайгүл қай класс, қай тұқымдас өкілі?
а/қосжарнақтылар класы, құлқайыргүлділер тұқымдасының;
ә/ қосжарнақтылар класы, алқа тұқымдасының;
б/даражарнақтылар класы, алқа тұқымдасының.
10.Кермек жалбыз, сәлбен, жұпаргүл қай класс, қай тұқымдас өкілі?
а/қосжарнақтылар класы, ерінгүлділер тұқымдасының;
ә/ қосжарнақтылар класы, орамжапырақтар тұқымдасының;
б/қосжарнақтылар класы, раушангүлділер тұқымдасының.
IY. «Тасты жартас» бекеті
«Табиғатты аяла» сөзжұмбағын шешу. Жұмбақтарды шешу.
1.Сәресіні атқарған, орылып алып алқаптан; /тары/
2.Өзі шырын, үйіреді адамның тілін; /қауын/
3.Дәні алтын, асырайды халқын; /бидай/
4.Қызыл қалпақ киеді, піскеше басын жерге иеді. /шие/
5.Төтеп берер дауылға, өсіріңдер ауылға.
/қарағай/
6.Қабат-қабат тоны бар, арасынан жемістердің танып ал. /орамжапырақ/
7.Тау-тау үйілген ақ алтын, табады оның атын кім? /мақта/
8.Қып-қызыл боп дөңгелеп, бақшаларға өң берер /Томат/
9. Таңертең де, түсте де, күнге бетін бұрады,
Тостағанын кішкене, тосады да тұрады.
/күнбағыс/
10. Сырты қатты ұстасаң, шырынын ала алмассың қыспасаң. /анар/
11.Тұздықпен жүреді, жауабын кім береді?
/пияз/
12.Өсіп тұрған талда, қып-қызыл ол ... /алма/
13.Еті қызыл дөңгелек, күзде жейміз күнде кеп. /қарбыз/
5. Сабақты қорытындылау бөлімі
6.Балалардың білімдерін бағалау.
7. Үйге тапсырма беру.
Біліміңді сына тапсырмасын орындау, тест, сөзжұмбақ құрау.