27 апреля 2012, 23:12 | 2 924 просмотра
Сабақтың мақсаты:
Білімдік: Өткен сабақтарды қайталау арқылы оқушылардың білімдерін, икемділіктерін тексеру. Оқуға қызығушылығын,ынтасын арттыру
Дамытушылық: Ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. Шығармашылық ізденіс тапқырлығын зеректілігін ойлауға икемділігін дамытуға ықпал ету.
Тәрбиелік: Оқушыларды алғырлыққа, шапшаңдыққа, еңбекке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Математикалық сайыс
Сабақтың әдісі: Топтар бойынша жұмыс.
Пәнаралық байланыс: Қазақ әдебиеті.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, нақыл сөздер.
«Білімді азамат – ел ертеңі ». «Білім мен даналық-адам көркі». «Халыққа наннан кейінгі қажеттісі білім».
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі.
А) Оқушыларды түгендеу.
Ә)Оқушылардың назарын сабаққа аудару .
Б) Сыныпты 2 топқа бөліп, топ басшыларын сайлап, топтпрға «Теңдеулер» және «Теңсіздіктер» деп ат қойылады.
В) Сайыстың кезеңдерімен таныстыру.
1.Ұран.
2.«Арқан тартыс».
3.« Көкпар».
4.« Бәйге».
5.« Бетпе - бет».
Г) Кіріспе сөз ( нақыл сөздер).
2. Сабаққа кірісу кезеңі:
1. Әр топ топтарының аттарымен, өз ұрандарымен таныстырады.
2. « Арқан тартыс» сайысында сөйлемді аяқтау.
А) Бір айнымалысы бар теңсіздіктің шешімі деп, ....
Ә) Теңсіздікті шешу дегеніміз ...
Б) ахв. Егер а болса, теңсіздіктің шешімі ....
В) ах в. Егер а0 болса, теңсіздіктің шешімі ...
Г) Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік дегеніміз ...
Ғ) Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу дегеніміз ...
Д) а саны в санынан болса, ...
Е) ав, ал вс болса, ...
Ж) Санды теңсіздіктің екі жақ бөлігіне бірдей санды қосқанда немесе азайтқанда ...
З) ( 3; 20) сан аралығы ...
3. « Көкпар» сайысында ауызша есептер орындау.
А) Теңсіздіктің шешімін тап: 4х 20.
Ә) кесіндісі интервалдың қайсысына жатады ?
Б) Координаталық түзуде көрсетілген аралықты қос теңсіздік түрінде ата. В) 6х-3 теңсіздіктің шешімін аралық түрінде ата.
Г) сан аралығының ең үлкен бүтін шешімін ата.
Ғ) (-4;2) сан аралығының неше бүтін шешімі бар?
Д) х+3 және 5у. Мүшелеп көбейт.
Е) 1,2х 2,3; 3у4; х+у –ті бағала.
Ж) Теңдеуді шеш: 8х-7 = 5х+8
З) ( - 4;7) сан аралығының неше натурал шешімі бар?
4. «Бәйге» сайысында теңсіздіктер шешу. (Әр топтан бір – бір оқушы тақтаға шығады. Қалғандары орындарында орындайды.)
5.«Бетпе - бет» сайысында топ басшылары шығып, үйде дайындап келген есептері мен сұрақтарын бір – біріне қойады.
6. Сабақты қортындылау. Топ басшылары өз қортындыларын айтады.
Біреу озса жарыста,
Біреу артта қалады.
Ренжімей тараса
Озғандар жарады.
Жарыс заңы ежелден
Жеңімпаз болу шарты сол -
Еңбектену, жалықпау.
Жеңімпаз топ аталып,оқушылардың білімдері бағаланады.
Үйге тапсырма беріледі.
Білім деген биік шың,
Бақытқа сені жеткізер,
Білім деген ақылшың
Қиындықтан өткізер-деп сабағымызды аяқтаймыз.