11 мая 2012, 00:58 | 3 042 просмотра
Сабақтың мақсаты:
1)Білімділік: Оқушыларды берілген санның цифрларының қосындысына қарап, оның 3-ке, 9-ға бөлінетіндігін ажырата білуге үйрету; натурал сандардың 3-ке, 9-ға бөлінгіштік белгісінің тұжырымдамасын айта білуге дағдыландыру;
3-ке және 9-ға бөлінетін көп таңбалы сандар-
ға мысал келтіре білуге үйрету.
2) Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту; сабаққа деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру.
3)Тәрбиелік. Оқушыларды еңбекке, тапқырлыққа, тыныштық сақтауға, ізденімпаздыққа, өз пікірін айқындауға, өзара ынтымақтастыққа, тәртіпке тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: оқулық, интерактивті тақта, кес-
телер, «Математикалық турнир» тапсырмалары
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, есептер шығару, тапсырмалар беру
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі:
-сәлемдесу сәті, оқушыларды түгендеу, үй тапсырмасын тексеру
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру:
Берілген жаттығуларды қатар аралап тексеру;
Оқушылардан сұрақ -жауап арқылы тексеру.
ІІІ.Өткен тақырыпты қайталау: (интерактивті тақта бойынша беріледі)
1) Математикалық диктант:
1)Жазылуы жұп цифрмен аяқталатын натурал сандар...........
2)Жазылуы 0 цифрымен немесе 5 цифрымен аяқталатын натурал сандар..........
3)...........жұп цифрлар деп атайды
4).......... тақ цифрлар деп атайды
5)Жазылуы 0 цифрымен аяқталатын натурал сандар....
2) Қандай сандар 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінеді?
(интерактивті тақтадағы ұяшықтарды толтыру)
IV. Жаңа тақырыпты өту:
Мұғалім: Берілген санның 3-ке, 9-ға бөлінетіндігін бөлінбейтіндігін бөлу амалын орындамай да анықтауға болады.
3-ке бөлінгіштік белгісі
Қосындының берілген санға бөлінгіштігін пайдаланып, санның 3-ке бөлінгіштігін анықтайық.
9-ға бөлінгіштік белгісі.
Қосындының берілген санға бөлінгіштігін пайдаланып, санның 9-ға бөлінгіштігін анықтайық.
9 саны 3-ке бөлінетіндіктен, 9-ға бөлінетін сандардың барлығы да 3-ке бөлінеді.
V.Жаңа тақырыпты бекіту кезеңі: жаттығуларға шолу:
№235, № 236 -жаттығулар ауызша есептеуге пайдалана білуге арналған;
№237, № 238- жаттығулар берілген сандардың цифрларының қосындысы бойынша, олардың 3-ке, 9-ға бөлінгіштігін үйрету үшін берілген;
№246. Жұлдызшаның орнына тиісті цифрды қойып;
1) 9-ға еселік санды;
2) 3-ке еселік сандардың ең кішісін жазыңжар:
Жауабы:
1)567; 279; 873; 882; 936; 468;
2)3-ке еселік сандардың ең кішісі: 267; 219; 870;822; 906; 462..
Оқушылардың білімдерін пысықтау үшін «Математикалық турнир» өткіземін.
Ол үшін сынып оқушыларын екі командаға бөліп, әрбір командаға
2-жеңіл есеп пен 5-6 мысал беріледі. (Әрбір командаға күрделі емес жаттығулар беріліп, команда капитандары сайланады. Команда мүшелері берілген есептерді дәптерлеріне шығарып дайындайды, бір-біріне түсіндіріп көмектеседі, сынып тыныштығы сақталу керек).1-ші және 2-команда капитандары ортаға шығып, қарсылас командадан 1 оқушыны ортаға шақырады. Осылайша келесі оқушылар тақтаға шығып, 2,3,4-тапсырмалар алмастырылып шығарылады. Қарсыластарынан түскен тапсырманы дұрыс орындаған оқушыға баға қойылады.
Командалардағы жеңген оқушылар саны бойынша
«Озат команда» аты беріледі.)
VII. Бағалау кезеңі:
Оқушылар білімін бағалау
VIII.Үй жұмысын беру