Маған жақсы мұғалім бәрінен де артық, өйткені мұғалім мектептің жүрегі!
Республикалық апталық газеті

"СУ- ТІРШІЛІК КӨЗІ"


26 января 2013, 00:52 | 2 002 просмотра


???????: ???? ???????? ???????? ????????? ????? ???.

??????????: - ????? ?????????? ???????????? ?????????;

- ???? ????????? ????? ????????????? ??????;

- ???? ?????????? , ????????? ?????????.

??????? ????????: ??????, ??????, ???????, ????? ???????????, ?????? ???????? ??, ?????, ????????? ?????.

?????? ???????: ??????????.

????? ????? ???????? - ??? (??? ??????)

????? ????? ???????? - ??? (??????????)

????? ????? ???????? - ?? (3 ???? ??????????)

????? ??????????? ?????????:

????? ????????? ??????????? ???

???????? ?????? ?????????????,

??? ?????????? ??????????, ?????????, ?????????, ?????????? ????? ??????.

??? ?????????? ???? ???? ??? ??? ?????? ?????????, ?????? ????????? ???????? ????? ??? ????? ??? ?????.

??????: ????????? ????????,

??????? ???? ???????.

??????? ????? ????????

??? ????? ??????? (??????, ??)

??????? ??????????, ????? ?????? ???????.

??? - ???? ?????

??????????: ?????? ?????

? ?? ?????? ?? ????????????????????????

? ?? ???????????????, ?????????????????? ?????????

? ?????? ?? ?????? ???? ?????????????????????????

????????: ?? ?????? ???? ???? ???? ?????. ?? ??????? ???????? ????????. ???? ??????? ?????.

???????: ????? ??????

?? ???????: 1. ????????,

2. ??????? ?????,

3. ????? ?????.

??????????:

Мақсаты: «Су» ұғымының құндылық ретіндегі мәнін ашу.

Міндеттері: - Судың өміріндегі маңыздылығын түсіндіру;

- Суға қамқорлық жасау іскерліктерін дамыту;

- Суды қадырлеуге , үнемдеуге тәрбиелеу.

Көрнекі құралдар: Оқулық, дәптер, үнтаспа, бөлме өсімдіктері, ыдысқа құйылған су, сурет, үлестірме қағаз.

Шаттық шеңбері: Амандасады.

Теңіз болып толқимыз - бір (бас изейді)

Теңіз болып толқимыз - екі (амандасады)

Теңіз болып толқимыз - үш (3 адам амандасады)

Сабақ тақырыбымен таныстыру:

Бүгін сендермен табиғаттағы бір

Патшалық туралы әңгімелесеміз,

Бұл патшалалық әдемілікті, сұлулықты, тазалықты, тіршілікті жақсы көреді.

Осы патшалықты білу үшін мен бір жұмбақ жасырамын, шешуін тапсаңдар патшалық бізге ары қарай жол ашады.

Жұмбақ: Көтеріліп теңізден,

Аспанға биік барамын.

Биіктен қайта түскенде

Өңі кірер даланың (Жаңбыр, су)

Тақырып хабарланып, судың суреті ілінеді.

«Су - өмір көзі»

Әңгімелесу: Топтық жұмыс

• Су адамға не үшінқажетдепойлайсыңдар?

• Су болмасатіршілік, өмірболуымүмкінбе? Неліктен?

• «Судың да сұрауы бар» дегендіқалайтүсінесіңдер?

Түйіндеу: Су адамға өмір сүру ішін қажет. Су болмаса тіршілік болмайды. Суды үнемдеу керек.

Көрініс: «Таза бұлақ»

Үш жолаушы: 1. Саудагер,

2. Мүсәпір молда,

3. Әдемі жігіт.

Әңгімелесу:

• Сендер бұлақ басындағы жазуды қалай түсіндірер едіңдер?

• Судың қандай қасиеттерін білесіңдер?

• Адамдар судан қандай жақсы қасиеттерді, әрекеттерді үйрене алады деп ойлайсыңдар?

Түйіндеу:

- Адамдар судан тынбай еңбек етуді, еліне қызмет жасап мұратқа жетуді, ешкімнен ақы дәм етпей, жақсылық жасауды, өзін таза ұстауды, көңлді жүруді уйрене алады.

Шығармашылық жұмыс: Судың адам өмірінде маңыздылығын түсінуі. Қалташадантілше қағаздарға жазылған сөлемдерді алып оқиды, суға сипаттама береді.«Су» деп жазып қояман да, жауаптарды тіркеп отырамын.

Сөйлемдер:

1. Бұлақсылдыры қандай Әсем!

2. Алақай, бұлақ ән салып жатыр!

3. Су қандай мөп-молдір! Тап-таза!

4. Рақат - ай! Денемнің сергігені - ай!

5. Уһ! Салқын судың шөлімді басқаны - ай!

6. Қандай ғажап Арасан!

7. Тіршілік негізі, онсыз өмір сурмейсің

Сипаттама: 1. Су жанға сулулықбереді .

2. Су көңілді көтереді.

3. Су - тазалық көзі.

4. Су - шынығу көзі.

Ақпарат: Сусыз адам, өсімдіктер, жан - жануарлар, құстардың өмір сүрүі мүмкін емес.

Сергіту сәті: Судың мәнін ашу, денесін сергіту.

Шығармашылық жұмыс: 1. Адам бойынан судың қандай қасиеттерін табуға болады?

(адамды салу, қасиеттерді қағазға жазып оқу).

2. Суретке қарап әңгіме құрастыру.

1.Ашық бұлт.

2.Найзағай.

3. Нөсер жаңбыр.

Жаттығу - ойлану: Айтылған ойларды жинақтау

Екі топқа бөлу

1 - топ; «Судың қасиеті»

2 - топ: «Судың адамға пайдасы»

Қағазға сурет салып, пікірлерін қорғайды.

Өзіммен - өзім : - Балалар, көздеріңді жұмыңдар..Елестетіңдер. Не көрдіңдер? Алақандарыңа алған су сендерге не айтуы мүмкін деп ойлайсыңдар? Қалай пайдаланасыңдар?

Дәйексөз: Оқу. Су төккеннің жауабы бар. Таза, үнемдеп жүруіміз керек.

Дәптер- мен жұмыс: 1 тапсырма: Зерттеу

2 тапсырма: Ребус шешу.

Тапсырма: Таза бұлақ. Оқу.

Қортындылау: Сурет бойынша әңгіміе құрау. Қорыту. «Су - тіршілік көзі»

Жүректен- жүрекке: Түсініктерін өлең жолдары арқылы білдіреді.

Тілек айту: Қонақтарға тілек айтып, қорыту.

Автор:
Балия НҰРШАНОВА С.И. Морозов атындағы №51 гимназия мектеп Қаратал ауданы