26 апреля 2013, 12:01 | 6 933 просмотра
Сабақтың ұраны: «Математиктердің өзіне тән тілі бар, ол формула»
С.В.Ковалевская
Сабақтың мақсаты:
1. Көрсеткіштік және логарифмдік функциялар және олардың графиктері туралы білімдерін кеңейту;
2. Есеп шығару барысында оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, іскерлік білімдерін, дағдыларын қалыптастыру;
3. Оқушыларды ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты меңгерту
Әдісі: түсіндірме, сұрақ-жауап, есептер көрсету арқылы
Көрнекіліктер: интерактивті тақта, оқулық, үлестірмелік карточкалар.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру. Оқушыларды түгендеу, сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: №207, №209
ІІІ. Ой қозғауға арналған сұрақтар (слайдтар арқылы):
1) Санның логарифмі деген не?
2) Неліктен теріс санның логарифмі анықталмайды?
3) Потенциалдау дегеніміз не?
4) Ондық логарифм дегеніміз не?
5) Негізі е болатын санның логарифмі қалай анықталады?
IV. Жаңа сабақты түсіндіру:
Көрсеткіштік функцияның анықтамасын, негізгі қасиеттерін түсіндіру. (Слайдтар арқылы)
Көрсеткіштік функцияның негізі а > 1, а ≠ 0, а > 0 болғанда графигі қатаң өспелі, ал 0 < а < 1 болғанда у = ах функциясы қатаң кемімелі. (Слайдтар арқылы көрсетіліп, түсіндіріледі)
Логарифмдік функцияның анықтамасын, негізгі қасиеттерін түсіндіру, жазғызу. (Слайдтар арқылы)
Логарифмдік функцияның негізі а > 1, а ≠ 0, а > 0 болғанда графигі қатаң өспелі, ал 0 < а < 1 болғанда у = logax функциясы қатаң кемімелі функция. (Слайдтар арқылы)
у = logax және у = ах функцияларының графиктері у = х түзуіне қарағанда симметриялы болатынын слайд арқылы түсіндіру.
V. Бекіту үшін оқулықтағы есептерден есеп шығарту: № 150, №151,
№ 152, № 158; № 218, № 219, № 220.
VІ. Ой толғаныс. «Шапшаңдық» (оқушылар деңгейлік тапсырмалар арқылы өздік жұмыс жазады)
А деңгейі:
В деңгейі:
С деңгейі: 1.
Өздік жұмыстың дұрыс жауабы.
А деңгейі В А
В деңгейі С С
С деңгейі В С
VІІ. Оқушылардың білімін бағалау, қорытындылау.
VІІІ. Үйге тапсырма беру.