22 апреля 2010, 23:04 | 5 418 просмотров
ҰБТ-ке берілген тест тапсырмасының қиындығы 4 деңгейде беріледі.
1.Нөлдік деңгей-5 тапсырма
2.Бірінші деңгей-9 тапсырма
3.Екінші деңгей-10 тапсырма
4.Үштік деңгей-6 тапсырма
Тест тапсырмалары мемлекеттік стандарт негізінде орта мектеп бағдарламасына сай жасалынған.2001жылғы ҚР.Б.М 14 наурыздағы 161 бұйрығының негізінде 7-8 сыныптарға Перышкин А.П, Н.Родина жазған оқушылық ,9 сыныптарға И.Я.Мякишев және С.Н.Шахмаев оқулықтары,10-11 сыныптарға Б.Б.Буховцев,Г.Я.Мякишев және А.П.Рымкевичтің «Есептер жинағы» негізінде құрастырған. Сондықтан,
1.Осы оқушылардың физика пәнінен тапсыратын оқушыларда болуын оқушы мен ата-анасынан талап етуміз керек.
2.Қосымша қазақ тілінде шығарылған анықтамалықтар. «Шың»кітапшасын және Қ.Аққошқарова мен Н.Қойшыбаевтің 2006 шығарған физика «теория,есептер мен тест сұрақтары және оны шешу жолдары»кітаптары
3)2000-2007 жылғы физика бойынша тест жинақтарының болуын талап етіп
4)электронды оқулықпен жұмыс істеуге дағдыландыруымыз керек.
5)Қосымша қалың дәптер-жұмысшы дәптері болсын.
Енді тапсырманың құрлысына келсек, бәріңізге белгілі
1)механиккаданоста: кинематика, динамика, жұмыс, қуат, энергия, сақталу заңдары, механикалық тербелістер мен толқындар бөлімдері бойынша - 11 тапсырма
2)молекулалық физика мен термодинамикадан-4 тапсырма
3)Электродинамикадан: электростатика, тұрақты ток, магнетизм, электромагниттік тербелістер мен толқындар, оптика бөлімдері бойынша-11 тапсырма
4)Атомдық және ядролық физика бойынша-4 тапсырма беріледі.
Оқушыны даярлау барысында 6 түрлі мәселеге көңіл аударумыз керек.
1.Рефлекс
2.Психологиялық
3.Зейін
4.Ресурс
5.Техника
6.Тұрмыстық проблема
Жеке тоқталсақ.:
1.Рефлекс - бұл білімдегі ақауды жою. Үй» тапсырмасын орындауға, өз бетінше жұмыс істеуге үйрету. Яғни сабаққа даярлануға үйрету,пән материалын меңгерту
2.Психологиялық -әр түрлі кедергілерді жеңе білуге үйрету.
3.Зейін - тапсырманы толық оқу және жауаптарға мұқият назар аудару, ұқыпты жұмыс істеуге үйрету
4.Ресурс-уақытты тиімді пайдалану, күшті(білімді) дұрыс бағамдай білу.1-ші оқылым кезінде өзі анық білетін сенімді жауаптарын белгілеу,2-ші оқылым кезінде 1-ші және 2-ші деңгейдегі сұрақтарға жауап беру,3-ші оқылымда күрделі тапсырмаларды орындауға уақыт қалдыру керек.
5.Техника-бұл белгілеу барысында қарындаш пен белгілеу, ең соңында бояу керек.
6.Тұрмыстық проблема-оқушыларды жеңе білуге, табандылыққа тәрбиелеу.
Сабақ барысында және даярлық кезеңін-
де оқушыларға жабық тест тапсырмаларын орындату тиімді деп есептеймін.