Маған жақсы мұғалім бәрінен де артық, өйткені мұғалім мектептің жүрегі!
Республикалық апталық газеті

КЕҢІСТІКТІ БАҒДАРЛАУ


27 июня 2014, 12:46 | 1 235 просмотров


Мақсаты: Б.м. Балаларды кеңістікті

бағдарлауға үйрету. Д.м. Алыс-жақын

ұғымын түсіну қабілеттерін дамыту.

Т.м. Тапсырманы орындауға тәрбиелеу.

Билингвальды компонент: кеңістік –

пространство,бағдарлау – орентировка, заттың

орналасуы – место нахождение предмета.

Сөздік жұмыс: Заттың орналасуы.

Технологиялық қамтамасыз ету: тапсыр-

малар, үлгі суреттер, заттар.

Оқу іс-әрекеті: Сенсорика.

Мотивациялық қозғаушылық

Жылулық шеңбері.

Армысың, қайырымды Аспа-Ата.

Армысың,мейірімді Жер-Ана. Балалар

сөздерді

Армысың, шұғылалы Алтын күн.

Қуанайық, шаттанайық бәріміз. қайталап

айтады,тиісті қимылдарды жасайды.

Ұйымдастырушылық- ізденушілік

Сөздік жұмыс.

Суретпен жұмыс.

Тапсырма.

Ойын: «Не жоғалды?».

-Балалар ,жылдың қай мезгілі?

-Күн қайда тұр?

-Күн бізге жақын тұрма ,әлде алыста тұр

ма?

Балалар,күн бізден өте алыста тұр екен.

Алыста-далеко.Жақын-близко

Балалардың назарын тақтаға аудару.Су-

ретте ненің алыс,ненің жақын орналасқанын

түсіндіру.

-Мына суретте үйге не жақын орналасқанын

табыңдар.

-Үйден не алыс орналасқанын табыңдар.

1.«Қоянға көмектесейік».Қоян өзіне қай

ойыншықтың жақын тұрғанын білмей тұр.

Енді қай ойыншықтың алыс тұрғанын анықтап

берейік.

2.Ортаға үш баланы шақырып, орта-

да тұрған балаға кімнің алыс,кімнің жақын

тұрғанын анықтау.

Сергіту сәті.

Ал,қанеки тұрайық,

Күннен жылу алып ап,

Күнге қолды созайық.

Қонақтарға сыйлайық.

«Не жоғалды?» Ойын шарты: балалар

көздерін жұмады.Тәрбиеші бір суретті жасыра-

ды. Көктем.

Аспанда.

Күн алыста тұр.

Суретке назар аударады.

Үйге не жақын, не алыста тұрғанын

анықтайды.

«Біз не білдік?» Кеңістікте не алыс,не

жақын орналасқанын біліп үйрендік.

Сұраққа жауап береді.

Күтілетін нәтиже:

Нені біледі: Күнді,жыл мезгілін.

Нені игереді: Тапсырманы орындауды.

Автор:
Марал ХАМЕНИЯЛОВА, «Балбөбек» балабақшасының тәрбиешісі. Ескелді ауданы, Бақтыбай ауылы.