ОНДЫҚ БӨЛШЕКТІ НАТУРАЛ САНҒА КӨБЕЙТУ

Математика
ОНДЫҚ БӨЛШЕКТІ НАТУРАЛ САНҒА КӨБЕЙТУ
БөлімОндық бөлшектер және оларға амалдар қолдану
Педагогтің аты-жөні:Шарипова Аида Бөлегенқызы
Күні:15.02.2024
Сыныбы:5 Б
Сабақтың тақырыбы:Ондық бөлшекті натурал санға көбейту.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:5.1.2.28.ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау;
Сабақ мақсаты:Білім алушылар ондық бөлшекті натурал санға көбейтудің қалай орындалатынын талқылай отырып, қолдана алады.
ОНДЫҚ БӨЛШЕКТІ НАТУРАЛ САНҒА КӨБЕЙТУ

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңіПедагогтың әрекетіОқушының әрекетіБағалауРесурстар
Сабақтың басы   2 мин       3 мин                       3 мин        І. Амандасу, сыныпта жағымды ақуал қалыптастыру, оқушыларды түгендеу. Гүлдерді таратады.           Интербелсенді тақтада үй жұмысына берілген есептердің дұрыс жауабын көрсетеді. Қиындық тудырған есепті тақтада талдайды.   «Ия,жоқ» әдісі арқылы дәрістік материалды қайталау. Жәй бөлшекті ондық бөлшекке айналдыра аламыз  ма?Ондық бөлшекті ондық бөлшекке қосуды және алуды білеміз бе?Ондық бөлшекті натурал санға көбейткенде үтіріне мән бермей көбейтеміз бе?Үтірмен ажырату үшін нәтижесін солдан оңға қарай есептейміз бе?  Қағаз гүлге көршісіне қысқа тілек жазып, сыйлайды.   Көршісінің дәптеріндегі үй жұмысын дұрыс жауап арқылы тексереді. Дәптерге 1 есепке 1 пайыз қойылады.       Сұрақтарға оқушылар тек «Ия» немесе «Жоқ» деп жауап береді. «Ия» десе оң қолын, «жоқ» десе сол қолын көтереді.                        Бірін — бірі бағалау арқылы оқушыларды қатыстыру,барлығын теңестіру, жағымды ахуал қалыптастыру     Тыңдау дағдыларын дамыту, сұрақ қою дағдыларын дамыту   Әр сұраққа 1 ұпай    Түсі сары, жасыл, қызыл, көк қағаздан қиылған гүлдер.       Интербелсенді тақта                            
    10 мин                                  Топтар атауы:   Натурал сан Жәй бөлшек Аралас сан Ондық бөлшек   «ТВ шоу» әдісі   1-тапсырма Әр топқа берілген сурет бойынша мәтін есеп құрастырады           2-тапсырма Әр топқа берілген есепті шығарып, граф схемасын құрады      Гүлдердің түстері бойынша 3 топқа бөлінеді.   Әр топ жүргізуші таңдайды. Топтағы аудитория тапсырманы талқылайды      Әр топтың жүргізушісі тақтаға шығып қорғайды.        Есеп шартына байланысты топтарға сұрақтар қою арқылы көмектесу   Ынталандыру үшін сөзбен қолдау көрсетіледі                  Суреттер беріледі және интербелсенді тақтада көрсетіледі.                      
  15 мин                                                                              3 тапсырма Функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырма. (Конверт сұрақ әдісі)   1 топ: ОНДЫҚ БӨЛШЕКТІ НАТУРАЛ САНҒА КӨБЕЙТУ        
Тіктөртбұрыш пішінді кафельді бір рет қию арқылы ұзындығын 2 есе ұзартыңыз және пайда болған ұзындықты табыңыз. 100 кафель қанша см2 ауданға жетеді?   2 топ:   Алғашқы формадағы кафель ұзындығы 7,5 см, ені 3 см болса, кафель ауданы  неге тең? 100 кафель қанша см2 ауданға жетеді?   Іс шара өткізуге 7 оқушыға 0,5 метр лента қажет. Барлығы неше лента сатып алу керек?   3 топ: Тіктөртбұрыш пішінді кафельді бір рет қию арқылы пішінін өзгертіп, ауданын табыңыз. 100 кафель қанша см2 ауданға жетеді?   Баларға сыйлыққа салғанға 0,2 кг кәмпит салу керек. Барлығы қанша кг кәмпит сатып алу керек?         Топтағы әр оқушыға тапсырма конвертпен беріледі, оның төмен жағында «Инсерт» тәсіліндегі белгілеулер жазылады. («Инсерт» тәсілі – бұл мәтінді оқыған кезде таңбалау.) Оқушыларға тапсырманы мұқият оқып, таңбалау қойып, сұрақтарына жауап алу керек екендігі айтылады. Талдау аяғында екінші рет белгілеу жүргізілетіні ескертіледі.  
  Оқушылар есептің шарты мен сұрақтары жазылған конвертті ашып, «Инсерт» тәсіліндегі белгілеулерді қояды;   Тапсырманы талдау барысында бір-бірінен түртіп алған сұрақтарына жауап алады;   Екінші белгілеуді орындайды;   Спикер тақтаға шығып жауаптарын қорғайды.                                              Оқушылардың ойын жинақтауға бағыттаушы сұрақтар қойылады (неге?, не үшін? т.б.)   Оқушының өз бетінше жұмыс жасау дағдысын дамыту,оқу сауаттылығына бағытталан Инсерт тәсілі арқылы  өздерін бағалайды. Оқушы жазған сұрақтарын топтағы сыныптастарына қою арқылы жауап алады. Оқушылар мәтінді талдайды. Сонда оқушылар сұрақ қою, тыңдау, жауап беру дағдыларын дамытады деп ойлаймын.                            Қағаз, қайшы, Конверттер                                                                      
 Интербелсенді тақтада Bilimlаnd.kz порталынан  Цифрлік интерактивті сабақтар/ Математика/5 сынып/ Өту/Мазмұны/ Он/дық бөлшектер және оларға амалдар қолдану / Жаттығу №1,№2 і бейнелеп, 1 оқушыны интербелсенді тақтаға қалам беріп, шығару;     Қорытындылау. Оқушылардың дәптерлерін жинап алу. «Гүлдер» әдісі Ең үлкен гүл шоғы кімде болар екен?   Үйге тапсырма  Жеке жұмыс.   1 оқушы тақтада (қалған оқушылар дәптерге орындарындайды)   Көршісінің дәптеріндегі дұрыс жауап арқылы тексереді. Дәптерге 1 есепке 1 пайыз қойылады.     Жасыл түсті гүлді «Ең көп көмектескенге» Сары гүлді «Ең сыпайы оқушыға» «Қызыл гүлді» ең жақсы тыңдай білген балаға сыйлауы керек.    Оқушының өз бетінше жұмыс жасау дағдысын дамыту               Рефлексия Kundelik.kz сайтына формативтік бағалау жасалынады.Интербелсенді тақта                  
ОНДЫҚ БӨЛШЕКТІ НАТУРАЛ САНҒА КӨБЕЙТУ

Шарипова Аида Бөлегенқызы,

Математика пәні мұғалімі.

 «Құлжабай Қасымов атындағы №28  It мектеп- лицейі»,

 Жетысу облысы, Талдықорған қаласы.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *