Автор:
Гауһар Қыдырбаева Еркінқызы
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
«Жетісу облысы білім басқармасы
Қаратал ауданының білім бөлімінің
Көкдала орталау мектебі» КММ
БАУЫРЖАН – БАТЫР Автор: Гауһар Қыдырбаева Еркінқызы қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі «Жетісу облысы білім басқармасы Қаратал ауданының білім бөлімінің Көкдала орталау мектебі» КММ | ||||||
Пән: Қазақ тілі Т2 | Бөлім: 6. Атақты тұлғалар | |||||
Күні : 3.03.2025 | Педагогтің аты-жөні: Қыдырбаева Гаухар Еркінқызы | |||||
Сынып: 3 | Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : | |||||
Сабақтың тақырыбы: Бауыржан – батыр | ||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары | 3.3.4.1 мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекеті туралы нақты сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?)құрастыру және оған жауап беру 3. | |||||
Сабақтың мақсаты : | Барлық оқушылар: мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекеті туралы нақты сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?)құрастырады және оған жауап береді; тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып мәтін жаза алады және постер құрастыра алады. | |||||
Сабақтың барысы | ||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | ||
Сабақтың басы (5 минут) | «Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: Мақсаты: мейірімді болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға баулу. «Ең жақсы» ойыны Қатысушылар екі топқа бөлінеді. Әр топқа мынадай нұсқау беріледі. Берілген мінездеме қай мамандыққа сай екендігін айту қажет. Ең ақшалы, ең жасыл, ең тәтті, ең күлкілі, ең ұсқынсыз, ең қарым — қатынасы күшті, ең жауапты, ең салмақты Үй жұмысын тексеру Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды. | «Қол шапалақ» | Презентация | |||
Сабақтың ортасы (6-37 минут) | 1. Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады: Айтылым Оқушыларға қиылған қағаздар беріледі. Сол сөздерді мағынасына қарай біріктіру арқылы топтарға бірігеді. (Оқушылардың ойлау белсенділігі ескеріледі.) Әрбір мақал-мәтелдің тақырыбы және олардың бір-бірімен байланысы слайд арқылы көрсетіледі. Оқылым Айтылым тапсырма Оқы. Қайтала. Тыңдалым Айтылым. 1-тапсырма Мәтінді тыңда.Сұрақтарға жауап бер. Сергіту сәті Оқылым Айтылым 2-тапсырма Жазылым 3 – тапсырма. Төмендегі сөздерді пайдаланып, өзара желілес сөйлемдер құру. 4-тапсырма Жазылым Айтылым Оқушылар топқа бөлініп, «Кім жылдам» ойыны негізінде жарысады. Көп нүктенің орнына қажетті әріптерді өздері қойып жазады. Тыңдалым. Мәтін екі рет тыңдалады. Тыңдалым мәтіні: Оқушы қажеттіктеріне қарай қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі Айтылым Қосымша тапсырма | Тыңдалым, айтылым. Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады. Балуан-борец Батыр-герой Жазушы-писатель Тану-познание Айтылым Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығыушылығын ояту мақсатында уақыт, ещгілге қатысты дайындаған слайдтарын көрсетеді, сұрақтар қояды. -Балалар, сендер батырлар жайлы не айта аласыңдар? Айтайық | «Табыс баспалдағы» Дескриптор: —Өзінің отбасы мүшелерін әңгімелейді. «Қол шапалақ» Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан» | Оқулық сөздік презентация Презентация Оқулық 61- бет Оқулық 61- бет Презентация | ||
Сабақтың соңы 3 минут | Үй тапсырмасын беру : 5 -тапсырма | |||||
Кері байланыс «Түрлі- түсті смайликтер» | Өз деңгейлерін анықтайды. | |||||
Бағалау | Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. | |||||