Авторы:
Қауысбеков Ақжол Кенжетайұлы
Фортепиано пән педагогі
«Жетісу облысы білім басқармасының Көксу ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Өнер мектебі» коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны
Ашық сабақ
Педагог: Қайырлы күн құрметті педагогтар, оқушылар. Бүгінгі ашық сабағымның тақырыбы: «ОҚУДЫН БАСТАПҚЫ КЕЗЕҢІНДЕ ЫРҒАҚТЫ ДАМЫТУ»
Оқушының аты-жөні: Бидаулет Мадина 2 сынып оқушысы
Оқушы: Сәлеметсіздерме ұстаздар!
Сабақтың мақсаты: Оқушының музыкалық сезімін ырғақтық дәлдігін және орындаушылық дағдыларын қалыптастыру
Педагог: Мадина,ашық сабақты бастамас бұрын қолды қызыдырып алайық. Қандай жаттығулар білеміз? Мадина: Гамма, аккордтар және Гамманың ерекше түрі, сол қолымен стаккато, оң колымен легато
Үй тапсырмасы
Педагог: Ал енди Мадина үй тапсырмасын тексерейік. Қандай тапсырма берілді?
Мадина: «Ballade pour Adeline» шығармасы,3 тактіден 13 тактіге дейін оң колымен ойнап келу.
Жаңа тақырып:
- Практикалық жұмыста орындалатын Халық күйі «Келіншек» шығармасының шығу тарихы, басты кейіпкер келіншектің бейнесі, күйдің толық құрылымы жайлы айтып өту.
Ырғақ, ритм (грек. rhythmus – үйлесімділік, réo – ағу) – музыкалық дыбыстардың зандылық өлшемде алмасуы
Жаттығу:
Педагог: Мадина, ал енди ырғақ жаттығуларына көшейік
Біз шығарма болсын, басқада әуендерді немесе күйді ырғақпен ойнау үшін нені білуіміз керек?
Оқушы: Нота ұзақтыктарын
Педагог: Ия дұрыс айтасын
Қандай нота ұзақтықтарын білесін?
Оқушы:Бүтін, жарты, төрттік, сегіздік және оналтылық
Педагог:Дұрыс айтасың
Ал енді параққа нота ұзақтықтарын жазып шыксан
«Ballade pour Adeline» шығармасымен жұмыс жасау.
Педагог: Ал енди Мадина, «Ballade pour Adeline» шығармасының сол колын талдауға кірісейік, шығарманың мінезі кандай деп ойлайсын?
Оқушы: Көңілді немесе мажор
Педагог: Ия дұрыс айтасың
Педагог: Шығарманың өлшемі кандай?
Оқушы: Төртте төрт
Педагог: Дұрыс айтасың, жаксы
Сергіту сәті — «ТЫНДА,ҚАЙТАЛА»
Бағалау
- Педагогтың оқушыны сұрақ-жауап арқылы бағалауы.
Педагог: Сабақ соңын қортындылауда саған қоятын сұрақтарым бар. Сұрақтарға толық жауап беру арқылы, бүгінгі сабақта не түсінгеніңді баяндайтын боласың.
Үй тапсырмасы
3 ТАКТІДЕН 13 ТАКТІГЕ ДЕЙІН ЖАТҚА ОЙНАП КЕЛУ
Қортынды