«ОҚУДЫН БАСТАПҚЫ КЕЗЕҢІНДЕ ЫРҒАҚТЫ ДАМЫТУ»

«ОҚУДЫН БАСТАПҚЫ КЕЗЕҢІНДЕ ЫРҒАҚТЫ ДАМЫТУ»

Кәсіби білім Музыка Тәрбие

Авторы:

Қауысбеков Ақжол Кенжетайұлы

Фортепиано пән педагогі

«Жетісу облысы білім басқармасының Көксу ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Өнер мектебі» коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны

Ашық сабақ                                                                 

Педагог: Қайырлы күн құрметті педагогтар, оқушылар. Бүгінгі ашық сабағымның тақырыбы: «ОҚУДЫН БАСТАПҚЫ КЕЗЕҢІНДЕ ЫРҒАҚТЫ ДАМЫТУ»

Оқушының аты-жөні: Бидаулет Мадина  2 сынып оқушысы

Оқушы: Сәлеметсіздерме ұстаздар!

«ОҚУДЫН БАСТАПҚЫ КЕЗЕҢІНДЕ ЫРҒАҚТЫ ДАМЫТУ»

Сабақтың мақсаты: Оқушының   музыкалық сезімін ырғақтық дәлдігін және орындаушылық дағдыларын қалыптастыру

«ОҚУДЫН БАСТАПҚЫ КЕЗЕҢІНДЕ ЫРҒАҚТЫ ДАМЫТУ»

Педагог: Мадина,ашық сабақты бастамас бұрын қолды қызыдырып алайық. Қандай жаттығулар білеміз?                                                                                              Мадина:  Гамма, аккордтар және Гамманың ерекше түрі, сол қолымен стаккато, оң колымен легато

«ОҚУДЫН БАСТАПҚЫ КЕЗЕҢІНДЕ ЫРҒАҚТЫ ДАМЫТУ»

Үй тапсырмасы

Педагог: Ал енди Мадина үй тапсырмасын тексерейік. Қандай тапсырма берілді?

Мадина: «Ballade pour Adeline» шығармасы,3 тактіден 13 тактіге дейін оң колымен ойнап келу.

«ОҚУДЫН БАСТАПҚЫ КЕЗЕҢІНДЕ ЫРҒАҚТЫ ДАМЫТУ»

Жаңа тақырып:

  1. Практикалық жұмыста орындалатын Халық күйі «Келіншек» шығармасының шығу тарихы, басты кейіпкер келіншектің бейнесі, күйдің толық құрылымы жайлы айтып өту.

Ырғақ, ритм (грек. rhythmus – үйлесімділік, réo – ағу) – музыкалық дыбыстардың зандылық өлшемде алмасуы

«ОҚУДЫН БАСТАПҚЫ КЕЗЕҢІНДЕ ЫРҒАҚТЫ ДАМЫТУ»

Жаттығу:

Педагог: Мадина, ал енди ырғақ жаттығуларына көшейік

Біз шығарма болсын, басқада әуендерді немесе күйді ырғақпен ойнау үшін нені білуіміз керек?

Оқушы: Нота ұзақтыктарын

Педагог: Ия дұрыс айтасын

Қандай нота ұзақтықтарын білесін?

Оқушы:Бүтін, жарты, төрттік, сегіздік және оналтылық

Педагог:Дұрыс айтасың

Ал енді параққа нота ұзақтықтарын жазып шыксан

«ОҚУДЫН БАСТАПҚЫ КЕЗЕҢІНДЕ ЫРҒАҚТЫ ДАМЫТУ»
«ОҚУДЫН БАСТАПҚЫ КЕЗЕҢІНДЕ ЫРҒАҚТЫ ДАМЫТУ»

«Ballade pour Adeline» шығармасымен жұмыс  жасау.

Педагог: Ал енди Мадина, «Ballade pour Adeline»                         шығармасының сол колын талдауға кірісейік, шығарманың мінезі кандай деп ойлайсын?

Оқушы: Көңілді немесе мажор

Педагог: Ия дұрыс айтасың

Педагог: Шығарманың өлшемі кандай?

Оқушы: Төртте төрт

Педагог: Дұрыс айтасың, жаксы

«ОҚУДЫН БАСТАПҚЫ КЕЗЕҢІНДЕ ЫРҒАҚТЫ ДАМЫТУ»

Сергіту сәті  —  «ТЫНДА,ҚАЙТАЛА»

Бағалау

  1. Педагогтың оқушыны сұрақ-жауап арқылы бағалауы.

Педагог: Сабақ соңын қортындылауда саған қоятын сұрақтарым бар. Сұрақтарға толық жауап беру арқылы, бүгінгі сабақта не түсінгеніңді баяндайтын боласың.

Үй тапсырмасы

3 ТАКТІДЕН 13 ТАКТІГЕ ДЕЙІН ЖАТҚА ОЙНАП КЕЛУ

Қортынды

«ОҚУДЫН БАСТАПҚЫ КЕЗЕҢІНДЕ ЫРҒАҚТЫ ДАМЫТУ»

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *