Заманауи цифрлық технологияларды пайдалануды қоса алғанда, STEAM тәсілін ескере отырып, оқу жоспарлары мен жобаларды әзірлеу дағдылары.

География


Автор: Садуакасова Меруерт Азатовна, География пәнінің оқытушысы, Талдықорған жоғары политехникалық колледжі

 

Қазіргі заманғы білім беру жүйесі қоғам мен технологияның дамуына сай үнемі өзгеріп, жаңарып отыруы тиіс. Жаңа дәуір оқытушылары тек дәстүрлі оқыту әдістерімен шектелмей, заманауи технологиялар мен инновациялық тәсілдерді тиімді қолдана білуі қажет. Соның ішінде, STEAM білім беру бағыты мен цифрлық технологияларды сабақ үрдісіне енгізу – оқушылардың шығармашылық, сын тұрғысынан ойлау, топпен жұмыс істеу және нақты өмірлік дағдыларын дамытуға үлкен мүмкіндік береді.
Негізгі бөлім

  1. Цифрлық технологиялардың рөлі
    Цифрлық технологиялар қазіргі білім беру кеңістігінде басты құралға айналды. Сабақ барысында қолданылатын интерактивті тақталар, цифрлық презентациялар, 3D модельдеу, виртуалды зертханалар, онлайн платформалар (Kahoot, Quizizz, Google Classroom, Moodle, т.б.) оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттырып қана қоймай, олардың білімін терең меңгеруге ықпал етеді.
    Цифрлық құралдарды пайдалану арқылы:
    Оқушылар өз бетімен ізденуге үйренеді;
    Оқыту процесі визуалды әрі интерактивті болады;
    Жаңа ұрпақтың цифрлық сауаттылығы артады;
    Уақыт пен ресурс үнемделеді.
  2. STEAM тәсілі туралы түсінік
    STEAM – бұл ғылым (Science), технология (Technology), инженерия (Engineering), өнер (Art), математика (Mathematics) салаларын біріктіретін білім беру тәсілі. Бұл модель оқушыларға тек пәндік білім беріп қоймай, оларды креативті ойлауға, мәселені шешудің жолдарын табуға және топпен жұмыс істеуге үйретеді.
    STEAM тәсілі:
    Оқушыларды зерттеуге, бақылауға, тәжірибе жасауға баулиды;
    Жобалық және проблемалық оқытуды дамытады;
    Кәсіби бағдарлауға көмектеседі;
    Интеграцияланған сабақтарды жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
  3. Оқу жоспарларын әзірлеу және жобалармен жұмыс жасау дағдылары
    Заманауи оқытушы оқу жоспарын әзірлеуде тек тақырыптық мазмұнды ғана емес, оның әдістемелік және технологиялық қырын да ескеруі тиіс. Жоспар құру кезінде келесі элементтерді қамту маңызды:
    Сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелері;
    Қолданылатын цифрлық құралдар мен платформалар;
    STEAM элементтері: тәжірибе, модель жасау, топтық жұмыс, өнермен байланыс;
    Жобалық тапсырмалар: нақты өмірмен байланысты мәселелерді шешу.
    Жоба арқылы оқыту – бұл оқушылардың шығармашылық белсенділігін арттыратын, практикалық дағдыларын жетілдіретін тиімді тәсіл. Оқушылар жоба барысында ақпарат іздеп, оны талдайды, топпен бірге шешім қабылдайды, нәтижені көпшілік алдында қорғайды. Бұл олардың көшбасшылық, сөйлеу, логикалық ойлау және IT дағдыларын дамытады.
    Қорытынды
    Бүгінгі білім беру үрдісі заманауи талаптарға сай болу үшін, оқытушылар цифрлық технологиялар мен STEAM тәсілін оқу жоспарларына және сабақтарға белсенді енгізуі қажет. Бұл тәсілдер оқушылардың танымдық белсенділігін арттырып, өмірлік маңызы бар дағдыларды қалыптастыруға үлкен әсер етеді.
    Сондықтан да, әрбір ұстаз үнемі өз білімін жетілдіріп, заман ағымына сай жаңа әдістерді меңгеруі тиіс. Осы арқылы біз бәсекеге қабілетті, жан-жақты дамыған жас ұрпақ тәрбиелей аламыз.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *