АХМЕТ БАЙТҰРСЫНҰЛЫ «АДАМДЫҚ ДИҚАНШЫСЫ» ӨЛЕҢІНІҢ ТАҚЫРЫБЫ МЕН ИДЕЯСЫ

АХМЕТ БАЙТҰРСЫНҰЛЫ «АДАМДЫҚ ДИҚАНШЫСЫ» ӨЛЕҢІНІҢ ТАҚЫРЫБЫ МЕН ИДЕЯСЫ

Жаңалық Қазақ тілі / Қазақ әдебиеті

Автор:

Халима Еркінқызы

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Құлжабай Қасымов атындағы №28 ІТ мектеп-лицейі

Жетісу облысы, Талдықорған қаласы

АХМЕТ БАЙТҰРСЫНҰЛЫ «АДАМДЫҚ ДИҚАНШЫСЫ» ӨЛЕҢІНІҢ ТАҚЫРЫБЫ МЕН ИДЕЯСЫ
Пәні:қазақ әдебиеті
Күні:14.01.2025ж
Тарау немесе бөлім атауы:3-бөлім: Адамгершілік – асыл қасиет
Сабақтың тақырыбы:Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңінің тақырыбы мен идеясы     
Оқу мақсаттары:5.1.1.1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. 5.1.2.1. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.
Сабақ мақсаты:Оқушылар әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттай алады. Оқушылар әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтай алады. ЕББҚ(ойы шашыраңқы) оқушылар әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын мұғалімнің көмегімен сипаттай алады.Оқушылар әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын мұғалімнің көмегімен анықтай алады.
Бағалау критерийі:әдеби шығарманы түсініп оқидыәдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды
 Білу, түсіну
Уақыты/ Кезеңдері              Педагогтың іс-әрекеті  Оқушы іс-әрекетіБағалауРесурстар
Сабақың басы Ұйымдастыру 3 минут-Сәлеметсіңдер ме, балалар? (Психологиялық ахуал тудыру) 5-сыныптың қазақ әдебиеті пәніне қош келдіңіздер!    Үй жұмысына дайындықтарын тексеру:  «Дұрыс жауабын тап» әдісімен тест тапсырмасын орындайсыздар.(Wordwall патформасы)   Тыңдалым алды тапсырма «Миға шабуыл»  Суретке(сөзді оқып) қарап тақырыпты болжайсыздар. Дұрыс, айтасыздар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңінің тақырыбы мен идеясы Тақырып атауын талдап, оқу мақсатын таныстырамын.Оқу мақсатына сай игеретін әрекеттерді анықтайды, қол жеткізетін нәтижелерді белгілейді. «Миға шабуыл»  оқу мақсаты,сабақ тақырыбы мен мақсатын ашу. Бүгін сабақта: әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайдыәдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды.Оқушы өзара  қол соғу  арқылы бағаланады.Презентация №1 https://wordwall.net/resource/84842948 Аудио, суреттер, слайд-презентация, электронды құралдар, т.б.  
Сабақтың ортасы Мағынаны тану кезеңі 10 минут            Түсіне білу Мәтінде көтерілген мәселені талдайды. Тапсырманы орындау әдістемесіне  түсініктеме беремін. Тапсырманы орындау барысын бақылаймын. Тапсырма: Мәтінді мұқият тыңдайды.Жанрын анықтайды.Сюжетін анықтап,түсіндіреді.   Тыңдалымға  мәтін ұсыну . Олай болса, «Адамдық диқаншысы өдеңін тыңдайық.          Олай болса, өлеңді тыңдайық. 1-тапсырма. «Айналмалы бекеттер» әдісі бойынша өлеңнің мазмұнын ашатын сұрақтар беру. Өлеңдегі адамдық диқаншысы, адалдық нұрын себуші кім?Ақын кімге қызмет етуді қалайды?Адамның қандай қасиеттерін көрсетпек болған?Ақын неден қашық болу керектігін айтады?Мысал түйіні қай жолдарда берілген?Мысал түйіні қай жолдарда берілген?   ЕББҚ : Қабылдауы баяу оқушыға қолдау ретінде көбірек көңіл бөлемін. «Идея» терминінің анықтамасы: Идея- жазушының сол өзі суреттеп отырған өмір құбылысы туралы айтқысы келген ойы, сол өмір құбылысына берген бағасы. 2-тапсырма. «Броундық қозғалыс» әдісі арқылы әр шумақтағы шығарманың идеясын ашатын  тірек сөздерді табыңыз, кілт сөздер арқылы  өлеңнің идеясы жайлы қысқаша ой айтыңыз. Жеке жұмыс?Функционалдық сауаттылықты дамытуға ықпал ететін  тапсырма орындатамын. Тапсырманы орындау нұсқауын ұсынып, орындау барысын қадағалаймын. Бақылап, қолдау көрсету арқылы өлеңде көтерілген мәселені шығармадан үзінді келтіре отырып  , дәлеледеп қолданады.   ЕББҚ : Ойы шашыраңқы оқушыны  қолдап,  көбірек уақыт бөлемін.   Қолдана білу. 3-тапсырма.  «Қоржындарға сал » әдісі арқылы адам бойындағы асыл қасиеттер мен жағымсыз қасиеттерді бөліп орналастырыңыздар       Оқушы өлеңмен танысады, талдайды. Тапсырмасы: Мәтінді мұқият оқиды.Жанрын анықтайдыСюжетін анықтап түсіндіреді.     ЕББҚ : Ойы шашыраңқы оқушыны  қолдап,  жеке түсіндіремін   Дескрипторы: Өлең тақырыбын ашатын сұрақтарға жауап береді.Ойын толық жеткізеді. . «Өзіңді тексер!» слайдын ашып дұрыс жауапты тексеріп бағалаймыз.           Дескрипторы:  Өлең идеясын ашатын тірек сөздерді табады.Тапқан кілт сөздерінің мағынасын ашады.  «Өзіңді тексер!» слайдын ашып дұрыс жауапты тексеріп бағалаймыз             Дескрипторы:  Адам бойындағы асыл қасиеттер мен жағымсыз   қасиеттерді табадыӘр қасиетке тән сөздерді қоржындарға орналастырады.   «Өзіңді тексер!» слайдын ашып дұрыс жауапты тексеріп бағалаймызЖұптар өзара бірін-бірі «Басбармақ» арқылы  бағалайды.             Өзіндік бағалауы «Дұрыс үлгі» бойынша               Өзіндік бағалау                     Өзара бағалау әдісін қолданамыз.         №1 кесте Презентация №4 Аудиомәтін 1.12 секунд
  https://wordwall.net/resource/84843283         Презентация               Слайд, Презентация       Презентация https://wordwall.net/resource/84848084
                  ПӘНДІК ДАҒДЫ 10 минут
Сабақтың соңы (Бекіту) 3 минут   (Кері байланыс) 2 минутБағалай білу Пысықтауға ҚБ бағалау тапсырмаларын орындатамын.(алдыларына шығарып беремін) ————————————————————————— «Аяқталмаған сөйлем»  әдісімен  сабақты қорытындылау үшін сабақ  мақсатына ораламын. Слайдтан сабақ мақсатын ашамын.  Оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдаймын. Бекіту:  «Аяқталмаған сөйлем » әдісіне салып қорытындылаңыз. «Бүгін мен ……………….. білдім»«…………………қызықты болды» «…………………қиын болды» «…………………екенін түсіндім.«Мен ……………білім алдым.«………………….мені таңғалдырды.   Үйге тапсырма: Өлеңді жаттау  Оқушылардың сабаққа, орындалған тапсырмаларға, жалпы жұмыс барысына өз  көзқарасы мен  алған әсерімен бөліседі.   Оқушылар«Аяқталмаған сөйдем» әдісіне салып кері байланыс береді.   Дескрипторы: Өз ойын білдіреді   2 .  Өз ойын фактілермен, мысалдармен дәлелдейді. 3.   Қорытынды жасайды Үй жұмысына:Өлеңді жаттауМұғалімнің мадақтауы    Слайд

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *