Чагирова Жанар Толеухановна
Биология пәнінің мұғалімі
«Шоқан Уәлиханов атындағы № 10 орта мектеп-гимназиясы» КММ
Жетісу облысы, Талдықорған қаласы
Бөлім: | 8.1D Қоректену |
Педагогтің аты-жөні: | Чагирова .Ж.Т |
Күні: | |
Сыныбы:8 | Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | Дәрумендер және олардың маңызы. Суда еритін және майда еритін дәрумендер. |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | 8.1.2.5 адам ағзасындағы дәрумендердің маңыздылығын сипаттау |
Сабақтың мақсаты: | Адам ағзасындағы дәрумендердің маңыздылығын сипаттау. Суда және майда еритін дәрумендерді анықтау. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты | Педагогтің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту (3 минут) | Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Топтастыру. | Оқушылар топқа бөлінеді,топ бойынша бір-біріне тілек айтады. 1 топ-«А» дәрумені 2-топ «В» дәрумені 3-топ «С» дәрумені 4-топ «Д» дәрумені 5-топ «РР»дәрумені | Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. | Топ аттары жазылған қағаздар |
Жаңа сабаққа кіріспе (5 минут) | «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. | 1. Гигиена ережелерін сақтау не үшін керек екенін түсіндіріңдер. 2. Асқорыту мүшелерінде пайда болатын проблема түрлерін сипаттаңдар. 3. Денің сау болу үшін қашан тамақ ішу керек екенін түсіндіріңдер. 4 Асқорыту жүйесінің құрылысы қандай? 5Тістің асқорытудағы маңызы қандай? 6 Салауатты өмір салты деген не? 7 Дұрыс тамақтану дегенді қалай түсінеміз? | Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. | Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. (12 минут) | Мұғалім жаңа сабақтың тақырыбымен,мақсаты Мен таныстырып,қысқаша мағлұмат береді.Осы тақырып бойынша оқушыларға мәтін үлестіреді. Оқушыларға топ бойынша постер құруға тапсырма береді. Оқушыларды дескриптормен таныстырады. | Оқушылар жаңа сабақпен танысып,топ бойынша постер қорғайды. 1-тапсырма «Постер қорғау» Топтық жұмыс 1 топ-«А» дәрумені 2-топ «В» дәрумені 3-топ «С» дәрумені 4-топ «Д» дәрумені 5-топ «РР»дәрумені | Дәруменінің ағзадағы маңызын сипаттаңыз Дескриптор: 1 Латын тіліндегі атауын анықтайды —1балл 2 Дәруменнің қандай тағам түрінде кездесетінін сипаттайды —1 балл 3 Бұл дәрумен жетіспегенде қандай ауру пайда болатынын сипаттайды —1балл | Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру Слайд Электронды тақта. 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері |
(10 минут) | Қолдану айдарындағы тапсырманы орындатады Мұғалім топтағы оқушыларға тапсырма үлестіреді. | 2-тапсырма Топтағы оқушылар тапсырма бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді.(Ситуациялық сұрақтар) | Дескриптор: 1Ауру белгілеріне байланысты ауру түрін анықтап,науқасқа кеңес береді-1балл 2 Актерлік қабілетін көрсетеді-1 балл | . |
(7 минут) (5 минут) | Талдау айдарындағы тапсырманы орындатады | Жұптық жұмыс «Ойлан,жұптас,бөліс» 3 –тапсырма.Денсаулық үшін маңызды дәрумендер түрі және дәрумен жетіспеушілігінен туындайтын ауруларды сипаттаңыздар: Дәрумен түрі Қызметтері Жетіспеушілігі Ағзаның өсуі,даму,көру рецепторларындағы пигмент родопсиннің түзілуіне қатысу,тері,шаш,тырнақ саулығын сақтау. Д Құрқұлақ (цинга) Жеке жұмыс 4-тапсырма. Жеміс-жидектер құрамында кездесетін иммунитетті көтеруге маңызды дәруменді сипаттаңыздар. | Дескриптор: Маңызды дәрумендер түрін жазады-1балл Дәруменнің қызметін сипаттайды —1балл Дәрумен жетіспеушілігінен туындайтын ауруларды сипаттайды-1балл Дескриптор: Жеміс-жидектер құрамында кездесетін дәрумендерді жазады-1балл Суда және майда еритін дәрумендерді анықтайды-1балл | Электронды тақта 8-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия (3 минут) | «Үш әрекет » әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Үй тапсырмасы: Дәрумендер және олардың маңызы. Суда еритін және майда еритін дәрумендер.Оқу,мазмұндау.Термин сөздерді жаттау. | «Үш әрекет» әдісі: 1 Мен үшін жаңалық ……………………………. 2Мен үшін өте қызықты………………………… 3 Сабақ барысында ………. туралы түсіну қиындық тудырды. | Мұғалім оқушыларды «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |