ДӘРУМЕНДЕР ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ МАҢЫЗЫ. СУДА ЕРИТІН ЖӘНЕ МАЙДА ЕРИТІН ДӘРУМЕНДЕР

ДӘРУМЕНДЕР ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ МАҢЫЗЫ. СУДА ЕРИТІН ЖӘНЕ МАЙДА ЕРИТІН ДӘРУМЕНДЕР

«Ш.Уәлиханов атындағы №10 орта мектеп – гимназиясы» КММ Биология Жаңалық

Чагирова Жанар Толеухановна

Биология пәнінің  мұғалімі

«Шоқан Уәлиханов атындағы № 10 орта мектеп-гимназиясы» КММ

Жетісу облысы, Талдықорған қаласы

Бөлім:8.1D Қоректену
Педагогтің аты-жөні:Чагирова .Ж.Т
Күні: 
Сыныбы:8Қатысушылар саны:                   Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:Дәрумендер және олардың маңызы. Суда еритін және майда еритін дәрумендер.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты8.1.2.5 адам ағзасындағы дәрумендердің маңыздылығын сипаттау  
Сабақтың мақсаты:

Адам ағзасындағы дәрумендердің маңыздылығын сипаттау. Суда  және  майда еритін дәрумендерді анықтау.  

Сабақтың барысы:

ДӘРУМЕНДЕР ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ МАҢЫЗЫ. СУДА ЕРИТІН ЖӘНЕ МАЙДА ЕРИТІН ДӘРУМЕНДЕР
Сабақ кезеңі/УақытыПедагогтің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіБағалауРесурстар
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту (3 минут)  Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Топтастыру.Оқушылар топқа бөлінеді,топ бойынша бір-біріне тілек айтады. 1 топ-«А» дәрумені 2-топ «В» дәрумені 3-топ «С» дәрумені 4-топ  «Д» дәрумені 5-топ «РР»дәруменіМақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.Топ  аттары  жазылған қағаздар          
Жаңа сабаққа кіріспе (5 минут)  «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты  байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері  беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.      1. Гигиена ережелерін сақтау не үшін керек екенін түсіндіріңдер.

2. Асқорыту мүшелерінде пайда болатын проблема түрлерін сипаттаңдар.

3. Денің сау болу үшін қашан тамақ ішу керек екенін түсіндіріңдер. 4 Асқорыту жүйесінің  құрылысы қандай? 5Тістің  асқорытудағы маңызы қандай? 6 Салауатты  өмір салты деген не? 7 Дұрыс тамақтану дегенді қалай түсінеміз? ДӘРУМЕНДЕР ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ МАҢЫЗЫ. СУДА ЕРИТІН ЖӘНЕ МАЙДА ЕРИТІН ДӘРУМЕНДЕР
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.  Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.   
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. (12 минут)  Мұғалім жаңа сабақтың тақырыбымен,мақсаты Мен таныстырып,қысқаша мағлұмат береді.Осы тақырып  бойынша оқушыларға  мәтін үлестіреді. Оқушыларға  топ  бойынша постер құруға тапсырма  береді. Оқушыларды  дескриптормен  таныстырады.Оқушылар  жаңа сабақпен  танысып,топ  бойынша  постер  қорғайды. 1-тапсырма «Постер қорғау» Топтық  жұмыс 1 топ-«А» дәрумені 2-топ «В» дәрумені 3-топ «С» дәрумені 4-топ  «Д» дәрумені 5-топ «РР»дәрумені  Дәруменінің  ағзадағы  маңызын  сипаттаңыз Дескриптор: 1 Латын  тіліндегі  атауын анықтайды  —1балл 2 Дәруменнің  қандай  тағам  түрінде  кездесетінін  сипаттайды —1 балл 3 Бұл дәрумен жетіспегенде  қандай  ауру пайда  болатынын сипаттайды 1балл    Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру Слайд Электронды  тақта. 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері
(10 минут)Қолдану айдарындағы  тапсырманы орындатады Мұғалім топтағы  оқушыларға  тапсырма үлестіреді.2-тапсырма Топтағы  оқушылар тапсырма бойынша қойылған сұрақтарға жауап  береді.(Ситуациялық  сұрақтар)Дескриптор: 1Ауру  белгілеріне байланысты ауру түрін анықтап,науқасқа  кеңес береді-1балл 2 Актерлік қабілетін көрсетеді-1 балл   .
    (7 минут)                                        (5  минут)        Талдау айдарындағы  тапсырманы орындатадыЖұптық  жұмыс «Ойлан,жұптас,бөліс» 3 –тапсырма.Денсаулық үшін маңызды дәрумендер  түрі және дәрумен жетіспеушілігінен туындайтын ауруларды  сипаттаңыздар: Дәрумен  түрі Қызметтері Жетіспеушілігі   Ағзаның өсуі,даму,көру рецепторларындағы  пигмент родопсиннің түзілуіне қатысу,тері,шаш,тырнақ  саулығын сақтау.   Д         Құрқұлақ (цинга) Жеке жұмыс 4-тапсырма. Жеміс-жидектер құрамында кездесетін иммунитетті көтеруге маңызды дәруменді сипаттаңыздар. ДӘРУМЕНДЕР ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ МАҢЫЗЫ. СУДА ЕРИТІН ЖӘНЕ МАЙДА ЕРИТІН ДӘРУМЕНДЕРДескриптор: Маңызды дәрумендер түрін жазады-1балл Дәруменнің қызметін сипаттайды —1балл Дәрумен жетіспеушілігінен туындайтын ауруларды сипаттайды-1балл                 Дескриптор: Жеміс-жидектер құрамында кездесетін дәрумендерді жазады-1балл Суда  және майда еритін дәрумендерді анықтайды-1балл                      Электронды тақта 8-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия (3 минут)  «Үш әрекет » әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Үй тапсырмасы: Дәрумендер және олардың маңызы. Суда еритін және майда еритін дәрумендер.Оқу,мазмұндау.Термин сөздерді жаттау.  «Үш әрекет» әдісі: 1 Мен  үшін  жаңалық ……………………………. 2Мен үшін  өте қызықты………………………… 3 Сабақ  барысында ………. туралы  түсіну қиындық тудырды.Мұғалім оқушыларды  «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!    1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.   

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *