ӨРКЕНИЕТТЕР ҚАҚТЫҒЫСЫ

Жаңалық
ӨРКЕНИЕТТЕР ҚАҚТЫҒЫСЫ
Бөлім: 8-бөлім. Әлемдегі қақтығыстар және бейбітшілік  
  Педагогтің  тегі, аты, әкесінің аты : Кожахметова Э.Е
Күні: 10.04.2024
Сынып:   9Қатысушылар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:ӨРКЕНИЕТТЕР ҚАҚТЫҒЫСЫ
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: 9.2.6.1 белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын тиімді қолдана білу 9.3.1.1 жинақталған материалдар негізінде көзделген мақсатқа сәйкес ауызша және жазбаша мәтіндер үшін күрделі жоспар құру.                                                                                                                                                                                     
 Сабақтың  мақсатыбелгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын тиімді қолданады жинақталған материалдар негізінде көзделген мақсатқа сәйкес жазбаша мәтіндерге күрделі жоспар құрайды.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі// УақытыПедагогтің әрекетіБілім алушының әрекетіБағалауРесурстар
Сабақтың басталуы 5 минут                                           Сабақтың ортасы   7  минут               3 мин                             15 минут                                           5 минут                           5 минут                 Сабақтың аяқталуы 5  минут                Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. 1.Психологиялық ахуал қалыптастыру  «Жүректі тазарту» Оқушыларға таза парақшалар таратылады. Оған дәл қазіргі кездегі ойындағы кірбіңді, ренішті,  қолайсыз көңіл күйді жазу ұсынылады.   Осылайша барлық жағымсыз көңіл күйден арылып, тазарған жүрекпен, көтеріңкі көңіл күймен сабақ басталады.       2.Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру;   «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы тақырыпты болжауға ұсынады. Сабақ мақсатымен таныстырады.   «Миға шабуыл»  әдісі арқылы Оқылым алды сұрақтарын қояды «Қақтығыс» деген не?«Өркениет» сөзін қалай түсінесіздер?Өркениеттер қақтығысының адам өміріне қандай кері әсері бар?   Оқылым тапсырмасы. Оқылым тапсырмасын орындау үшін Оқылым мәтінімен танысу үшін оқылым стратегияларын қолданамыз. Қосымша № 1 Өркениет – адамзаттың қол жеткен табыстарының жиынтығы. Әлемнің қарқынды, ілгері дамуынақтылы алдыңғы қатарлы әлеуметтік тәртіптің нормативті түсінігі. Өркениет деңгейіндегі теңдестіру бұрынғыдан да неғұрлым маңызды бола түспек және әлем келбеті белгілі бір дәрежеде 7-8 өркениеттердің өзара қимылы барысында құралып қалыптасады дейді ғалымдар. Яғни, батыстық өркениет, еуропалық немесе жапондық, араб елінің өркениеті, африкалық өркениеттердің арасында осындай қақтығыстар пайда болады екен. Өркениеттер қақтығысы деп төмендегідей жайттарды айтуға болады.  Мысалы, бізге батыстық өркениеттің келіп жатқанын байқаймыз. Бұл – өркениеттер арасындағы қақтығыс. Ал осы өркениеттер қақтығысына ұлт төтеп беруі үшін ең басты құндылығы – ол ұлттық болмысын, ұлттық идеясын, ұлттық идеологиясын сақтап қалып, сол арқылы ғана өркениеттер қақтығысына төтеп бере алады. Сондықтан да әрбір ұлттың өкілі тілін, дінін, салт-дәстүрінберік ұстану керек. Сонда ғана өркениеттер қақтығысынан аман шығады. Ал, өйтпесе басқа бір өркениеттің жетегінде кетіп, екінші бір өркениетті бойына сіңіріп, ұлттық болмысынан айырылып қалуы мүмкін.  Жеке жұмыс. Шолып оқу стратегиясы арқылы  мәтін тақырыпшасын, көп кездесетін сөздер, абзац сандарын шолып шығамыз. 3мин .   2-тапсырма. (оқылым стратегияларының түсуі бойынша топтаса жұмыс атқарамыз) Қосымша №1 (оқылым мәтіндері) 1-топ. Зерттеп оқу. (көтерілген мәселе, факті мен көзқарасты ажырату) FILA F(факт) I (идеясы ) L (автор көзқарасы) A (көтерілген мәселе)           2-топ. Сканерлеп оқу. (тірек сөздер тап, мәтінге тақырып қой. Мәтіннен құрмалас сөйлемдерді тап)     3-топ. Талдап оқу стратегиясы. «Т кестесі» арқылы    Стилі   Жанры   Мақсаты   аудиториясы       3-тапсырма   Оқылымнан кейінгі тапсырма.   Осы мәтін бойынша күрделі жоспар құрастырыңыздар. 1-топ. Жинақталған материалдар (факт, көзқарас, көтерілген мәселе) негізінде ауызша мәтінге жоспар құрады. 2-топ. Тірек сөздерді қолдана отырып, өз тақырыптары бойынша жоспар құрады. 3-топ.  Оқылым мәтініне жоспар құрастырады. І. Кіріспе. 1. ІІ Негізгі бөлім. 1. 2. ІІІ. Қорытынды       Үйге:  7-тапсырма   Рефлексия «3Қ» әдісі арқылы рефлексия жасайды. Қызық Қиын құнды           Психологиялық ахуал     «Жүректі тазарту»  Оқушыларға таза парақшалар таратылады. Оған дәл қазіргі кездегі ойындағы кірбіңді, ренішті,  қолайсыз көңіл күйді жазу ұсынылады.Жазып болған соң, қоқыс жәшігіне тастайды.          Суреттер арқылы тақырыпты болжайды.   Сабақтың мақсатымен танысады.       Оқылым алды сұрақтарына жауап береді.                                                                             Жеке жұмыс.   Шолып оқу стратегиясы арқылы  мәтін тақырыпшасын, көп кездесетін сөздер, абзац сандарын шолып шығады   Топқа бөлінеді.     1-топ. Зерттеп оқу. (көтерілген мәселе, факті мен көзқарасты ажыратады) FILA кестесі арқылы       2-топ. Сканерлеп оқу. (Мәтіннен құрмалас сөйлемдерді, тірек сөздерді тауып, мәтінге тақырып қояды)   3-топ. Талдап оқу стратегиясы «Т кестесі» арқылы  мәтәннің стилі, жанры, мақсаты мен аудиториясын талдап оқиды.       Оқылымнан кейінгі тапсырма.   Осы мәтін бойынша күрделі жоспар құрастырады. 1-топ. Жинақталған материалдар (факт, көзқарас, көтерілген мәселе) негізінде ауызша мәтінге жоспар құрады. 2-топ. Тірек сөздерді қолдана отырып, өз тақырыптары бойынша жоспар құрады. 3-топ.  Оқылым мәтініне жоспар құрастырады.           Рефлексия жасайды. Сабақтан кейін қандай әсер алғанынайтып, «қызық, құнды, қиын» болған сәттермен бөліседі.  Талқылау кезінде   оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады                                                                                            Жарайсың! Керемет шешім!
Ойлы шешім!
Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!       Бағалау парақшасына стикерлер жабыстыру арқылы ҚБ       Өзара топтық бағалау     «1 ұсыныс, бір тілек»                                             «Бағдаршам» арқылы бағалау Қызыл -орташа Жасыл -жақсы Сары – өте жақсы      
  Оқулық 9-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл     Қалыптас тырушы бағалауға арналған   тапсырма лар жинағы 9-сынып                                                 Оқулық 9-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл             https://qazaqtimes.com/article/45387
ӨРКЕНИЕТТЕР ҚАҚТЫҒЫСЫ
ӨРКЕНИЕТТЕР ҚАҚТЫҒЫСЫ

Кожахметова Эльвира Ермековна,

Педагог-сарапшы, қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі.

Жетісу облысы Қаратал ауданы «Панфилов атындағы орта мектеп » КММ.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *